واگذاري مجموعه سوارکاری آق قلا و بندرترکمن

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
مدیرمجموعه های سوارکاری کشور گفت: مدیریت مجموعه سوارکاری شهرهای آق قلا و بندرترکمن استان گلستان به بخش خصوصی واگذار شد.

"مدیرمجموعه های سوارکاری کشور گفت: مدیریت مجموعه سوارکاری شهرهای آق قلا و بندرترکمن استان گلستان به بخش خصوصی واگذار شد.

آرش ناظمی افزود: در این زمینه جلسه ای در فرمانداری گنبد تشکیل و با بخش خصوصی قراردای منعقد شد و در صدد هستیم تا نظام مدیریتی منسجم در این مجموعه ها شکل گیرد.

وی اظهار داشت: نظام واحد مدیریت کمک شایانی به سطح کیفی و کمی مجموعه های سوارکاری و به توسعه و رونق ورزش سوارکاری می کند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم و تماشاگران برای اجرایی شدن این فرایند نیاز اساسی است و برای داشتن مجموعه ورزشی پویا و منسجم به تعامل و همکاری بخش های مختلف نیاز است.

به گفته ناظمی، در سطح کشور 17 پیست ورزشی سوارکاری زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در کشور وجود دارد.

مدیرمجموعه های سوارکرای کشور بیان داشت: در حال حاضر پیست جدیدی در دستور کار قرار ندارد و تمامی برنامه ها حول محور کمک به زیرساختها برای توسعه کمی و کیفی مسابقات سوارکاری است.

وی یادآورشد: ورزش سوارکاری از جمله رشته های ورزشی است که در معارف دینی نیز بر آن تاکید فراوانی شده و باید برای توسعه آن برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: برای توسعه این بخش باید چالش های فراروی شناسایی و رفع شود و زیرساختهای لازم برای ارتقای این رشته اصیل ورزشی فراهم شود."
 

behnaz_nana

New member
وی یادآورشد: ورزش سوارکاری از جمله رشته های ورزشی است که در معارف دینی نیز بر آن تاکید فراوانی شده و باید برای توسعه آن برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کف مرتب
 
بالا