بامداد (غرور *جزلان) م

s.parizimanesh

Active member
ایمان جان من هم میدونم پاسارگاد بردرشه ولی توجه نکردید که فرمودند به مشکل سمرقندیها اعتقادی ندارند
شاید به همخونی اعتقاد داشته باشند.
من هم همون اول گفتم اول الشجاع ولی اگه کره مشکی بخواهید دیگه خود دانید.
زاگرس را هم معرفی میکنم داغ هم داره یک ماه پیش هم اورده بودش تعزیه.
 

khosro.a

Member
البته تو معامله بعدی ریاض عبد را هم دوباره گرفتیم .
ریاض از رخام (پارسیا/مبارک) پر بود و کره مادیان نیله ای زایید .

دوباره مبارکتون باشه.:dodgy: لطفا از کره ها عکس بزارین. هم کره بامداد و کهکشان و هم کره ریاض و رخام.
 

khosro.a

Member
راستی جناب اصفهانی برای انتخاب سیلمی برای بامداد روی هخامنش هم فکر کنید. هخامنش هم رنگو خوب غالب میکنه(با کرنگ مشکی داده)هم خیلی اسب استخوان دار و خوشتیپی هست.اینو پیشنهاد دادم چون فوموده بودین به هم خونی اعتقاد دارین. هخامنش پسر عموی بامداد میشه و خون ابن ممتازه هم داره.
اینم تاپیکش: http://www.horse.ir/f88/هخامنش-بدخشان-*-ياقوت-ن-5238/
 

s.parizimanesh

Active member
این هم عکس با اجازه اقای اصفهانی
تبریک مادیان زیبایی است.
 

پیوست ها

  • 6.jpg
    6.jpg
    55.7 کیلوبایت · بازدیدها: 45
  • 7.jpg
    7.jpg
    44.5 کیلوبایت · بازدیدها: 79

bakhshi

Member
این چند تا :
1-فربد (پرنگ لرستان/یل تکین)
2-یل تکین
3-یاسوتای
4-الشجاع
5-کهکشان
6-شهبازعبد(یاسوتای/منصوره عبد)
7-اسد
8-رستم میر یزد
9-بن فربد عبد (مشکی)
10-پاسارگاد (مال کیه؟ کشش میکنه؟)
در ضمن من معتقدم مشکل دست سمرقندی با رسیدگی به موقع به سم اسب در کره گی به مقدارزیادی قابل حله .
معتقدم دست سمرقندی یک مشکل جدی نیست .

سلام استاد اصفهانی امیدوارم زیر سایه ایزد بخشاینده روزگاری توئم با نیک بختی و خدمت به زیبا ترین آفریده خداوند داشتی باشید برای این که مطلب خوب برای همه استاد جا بیفته لازم است اصلاح نژاد معنی شود 1 عیوب مادیان و نریان را بشناسیم 2 درسدد برطرف کردن این عیوب باشیم با اتخاب های هوشمندانه که شما تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارید با توجه به کره هایی که در 5 سال گزشته از این نریان ها دیدم کهکشان ، الشجاع ، پاسارگاد ، رستم میر ، اسد را فقط به عنوان سیلمی تائیید می کنم حالا با اجازه شما تک تک انها رو برسی می کنم رستم همان طور که در شوی کرمان ملاحظه فرمودید یکم نسبت به پدرش لخت و بی حرکت به نظر میرسید نمره حرکت پدرش بیشتر از خودش شد یکی از داوران (خانم مری بن کرافت) الشجاع اول اعلام کرد و 2 تن دیگر رستم اول اعلام کردند اسد خیلی عالی است ولی مشکل قد در نسل بعد بیشتر میکنه کهکشان تولیدات بی حرکت زیاد میده نمی دونم چرا یه سوال استاد کره کهکشان و بامداد کپلش گرده اصطلاحا توپیه ؟؟؟؟ خالد خان که ایمان عزیز پیشنهاد دادن سر خیلی زشتی داره وبه کره های سوسو زیبا هم اغلب انتقال داده ملاحظه بفرمایید . عموش پاسارگاد (غرور + دلربا کهر سیر مادر دلربا وذنه خرسانی سیاه صدام طولی) زیبا ترین کره غرور است استاد در ضمن به همخونی اگر اعتقاد دارید حتما با پاسارگاد بکشید زیرا که خور ، دماوند ، پازن در شوی اصفهان سال 87 زد و قهرمان قهرمانان شد تولید استاد نورالدینی است قهرمان کورسهای نوروز اباد نیز می باشد قد خیلی بلندی هم داره کره هاش خیلی درشت و خوش هیکل می شوند ممنمون از فروتنی شما استاد که نظر خواهی ترتیب دادید مشتاقانه در ارزوی دیدار شما هستم خدانگهدار :smilingsmiley:
 

علی اصفهانی

Active member
خیلی ممنون از نظر و وقتی که آقای بخشی صرف این موضوع کردند .
در جواب این پست لازمه که چند موضوع را عرض کنم :
1- من "استاد" نیستم ! شما خیلی لطف دارید ولی ما کجا و ...
2-واقعا جای تحسین داره که شما چقدر ذهنتون را صرف این رشته و کلا اسب میکنید .
3-بامداد را دوستان عزیزمون آقای مولایی و آقای عسکری (صاحبان موسسه عَلیا) از ما خریدن . ایشون واقعا بامداد را دوست دارن و انشاالله مبارکشون باشه و خیرشو ببینن . هفته پیش هم از الشجاع کشیدنش . امیدوارم کره های خوبی بهشون بده .
 

ایمان

Active member
سلام استاد اصفهانی امیدوارم زیر سایه ایزد بخشاینده روزگاری توئم با نیک بختی و خدمت به زیبا ترین آفریده خداوند داشتی باشید برای این که مطلب خوب برای همه استاد جا بیفته لازم است اصلاح نژاد معنی شود 1 عیوب مادیان و نریان را بشناسیم 2 درسدد برطرف کردن این عیوب باشیم با اتخاب های هوشمندانه که شما تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارید با توجه به کره هایی که در 5 سال گزشته از این نریان ها دیدم کهکشان ، الشجاع ، پاسارگاد ، رستم میر ، اسد را فقط به عنوان سیلمی تائیید می کنم حالا با اجازه شما تک تک انها رو برسی می کنم رستم همان طور که در شوی کرمان ملاحظه فرمودید یکم نسبت به پدرش لخت و بی حرکت به نظر میرسید نمره حرکت پدرش بیشتر از خودش شد یکی از داوران (خانم مری بن کرافت) الشجاع اول اعلام کرد و 2 تن دیگر رستم اول اعلام کردند اسد خیلی عالی است ولی مشکل قد در نسل بعد بیشتر میکنه کهکشان تولیدات بی حرکت زیاد میده نمی دونم چرا یه سوال استاد کره کهکشان و بامداد کپلش گرده اصطلاحا توپیه ؟؟؟؟ خالد خان که ایمان عزیز پیشنهاد دادن سر خیلی زشتی داره وبه کره های سوسو زیبا هم اغلب انتقال داده ملاحظه بفرمایید . استاد در ضمن به همخونی اگر اعتقاد دارید حتما با پاسارگاد بکشید زیرا که خور ، دماوند ، پازن در شوی اصفهان سال 87 زد و قهرمان قهرمانان شد تولید استاد نورالدینی است قهرمان کورسهای نوروز اباد نیز می باشد قد خیلی بلندی هم داره کره هاش خیلی درشت و خوش هیکل می شوند ممنمون از فروتنی شما استاد که نظر خواهی ترتیب دادید مشتاقانه در ارزوی دیدار شما هستم خدانگهدار :smilingsmiley:
عجب !!! :wacsmiley:
علی بخشی پیشنهادم اینه حتما بری خالد خان رو از نزدیک ببینی چون واقعا خوش صورت و قوص داره و عالی سرهای سنگین را اصلاح میکنه !! بهتره تولیداتش رو ببینی !! ( همین جوری نظر نده داداش ) :winksmiley02: چون از یشتر تولیداتش و مادیانهایی که خالد خان باهاشون کره داده عکس دارم !! درضمن بدترین گرینه برای سیلمی این مادیان ( بامداد ) برادرها و برادرزادهاشه ( چون دیدم اقای اصفهانی تاکید زیادی روی همخونی داشتن خالد خان را پیشنهاد دادم :smilingsmiley:
درباره پاسارگاد هم خدمت شما عرض کنم گر مادیان تونستی ازش بکشی بنده در حضور تمام دوستان قول میدم دوبله هزینه کشش و هزینه جابجایی مادیان رو با تمامی مسئال دیگه مثل هزینه پانسیون باشگاه و سونگرافی رو 2دستی متقبل شم !! 8)
خیلی خوشحالم این مادیان را با الشجاع کشیدن
 

shahabk

Member
ایمان جان سلام منظورتون این هست که مالکش نمیکشه یا مورد دیگری داره پاسارگاد؟
 

s.parizimanesh

Active member
خیلی ممنون از نظر و وقتی که آقای بخشی صرف این موضوع کردند .
در جواب این پست لازمه که چند موضوع را عرض کنم :
1- من "استاد" نیستم ! شما خیلی لطف دارید ولی ما کجا و ...
2-واقعا جای تحسین داره که شما چقدر ذهنتون را صرف این رشته و کلا اسب میکنید .
3-بامداد را دوستان عزیزمون آقای مولایی و آقای عسکری (صاحبان موسسه عَلیا) از ما خریدن . ایشون واقعا بامداد را دوست دارن و انشاالله مبارکشون باشه و خیرشو ببینن . هفته پیش هم از الشجاع کشیدنش . امیدوارم کره های خوبی بهشون بده .
مبارکشون باشه.
 
بامداد ( غرور * جذلان ) م

نام : بامداد
نام پدر : غرور
نام مادر : جذلان
رنگ : سیاه
جنسیت : مادیان
تیره : نسمان
تولد : 1995
 
بالا