حسرت (نوریمان * شوشا) م ک 3

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
SR:1931HASRAT 2001 ,F , BAY , SAGLAWIEH DJADRAN
Reg. No. 00/1354/2001 Breeder: Arge Bam
Sire: NOURIMAN SR: 338
Dam: SHUSHA SR: 974
 

سامان حسینی

Active member
به سلامتی تازه خریدید؟این مادیانو من یک عکس ازش دیدم البته خیلی واضح نبود بسیار مادیان خوبیست وخصوصا شجره عالی داره از فلک الفلاک به حداد وانسیاتور اقبال وارزو.از خبیثه حداد وسمرقندو... وازطرف شوشا به صدام وهمچنین تیره سگلاوی بسیار باارزش!مورده دیگه این که کره دهی خوبیم داره وشنیدم یکی از بهترین کره های الامین با این مادیان است انشالا شاهد تولیدات خالص ایرانی این مادیان باشیم البته با انتخاب صحیح سیلمی
 

asadi

New member
با تشکر از شما دوست عزیز و دوستدار اسب خالص ایرانی به اطلاع شما بزرگوار و دیگر دوسداران اسب خالص میرساند که این مادیان زیبا .حسرت. .5ماه قبل توسط خانواده شهسواری.وکیل. خریداری واز اسد کشش شده و 15 بهمن 4 ماهه ابستنی مادیان میگذرد و جهت اطمینان به عرض میرساند از این پس دیگر با هیچ اسب وارداتی کشش نخواهد شد.فقط خالص ایرانی .زیرا در غیر این خیانت به اسب خالص خواهد بود .نه اینکه وارداتی بد باشد بلکه تولید صحیح و علمی و احترام به ارزشهای اسب خالص ایرانی ایجاب مینماید که هر مادیانی را باید با هم نجادش کشش شود و با انتخاب سیلمی خوب اقدام به تولید خوب و عالی نماییم.البته نظر شخصی حقیر این میباشد .و از نظر اینجانب کشش مادیان خالص ایرانی عرب با غیر خالص خیانتی است که نسل اینده کسانی را که این عمل را انجام دهند هرگز نخواهد بخشید .البته به کسانی که غیر این عمل انجام مدهند نیز احترام میگذارد.انها نیز توجیه خود را دارند .ولی خیلی حیف است .اگر دوستان به این توصیه عمل نکنند در اینده شاهد از بین رفتن اسب خالص خواهیم بود .انشاالاه شاهد هر چه بیشتر تولیدات خالص باشیم.بگذریم مادیان در کمال سلامت در سیرجان بسر میبرد.
 

asadi

New member
سلام اقا سامان با تشکر از بیان واقعیات و تشکر از تعریفتان در مورد حسرت .از اسد کشش شده به نظرتان انتخاب مناسبی بوده ؟اگر نظری در رابطه با مادیان و سیلمی بعدی داری با جان و دل پذیرا خواهیم بود.
 

asadi

New member
اقا مجتبی متشکرم.متعلق به خودت است.ما هر اسبی داریم از راهنمایی دوستان بی ریایی چون شما . اقا حسین و دیگران است که بی منت ما را راهنمایی میکنندو متقابلا ارزوی سلامتی و شاد کامی برایشان دارم.
 
بالا