خبرنگاراني كه اسب هديه مي‌گيرند

reihaneh

Member
اگر خبرنگار باشي و در گنبدكاووس زندگي كني ، اين شانس را داري كه يك روز سوار بر اسب به خانه برگردي و به اهل منزل بگويي «اين اسب را جايزه گرفته‌ام.»
بله موضوع به همين سادگي و زيبايي است،‌چرا؟ چون فرماندار اين شهر تصميم گرفته تا به خبرنگاراني كه با تلاشي در عرصه اطلاع‌رساني موجب جذب سرمايه‌گذاري در اين شهر مي‌شوند يك راس اسب هديه بدهد.

به گزارش مهر ، غلامعلي سوسرايي اين خبر را درست روز خبرنگار (ديروز)‌ اعلام كرده؛ روزي كه در آن همه از تلاش و همت و پشتكار خبرنگاران سخن مي‌گويند و سيل پيام‌هاي تبريك راهي تلفن‌ه`اي همراه خبرنگاران مي‌شود.

معمولا در اين روز جدا از پيام‌هاي تبريك و تعارفات معمول، برخي سازمان‌ها و نهادها تصميم مي‌گيرند از زحمات خبرنگاراني كه يك سال در حوزه كاري آنها فعاليت كرده‌اند، تقدير كنند.

فرماندار گنبد كاووس هم با همين نيت در جمع خبرنگاران گنبدي حاضر شده و ضمن قدرداني از تلاش‌هاي خبرنگاران اين شهر وعده ياد شده را به آنها داده است.

از گذشته‌هاي دور تا امروز اسب‌سواري رونق خاصي در اين شهر داشته و كورس فصلي اسب‌سواري در اين شهر، يكي از جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر به شمار مي‌رود، شهري كه در استان گلستان واقع شده است.

مردم تركمن براي اسب و اسب‌سواري ارزش خاصي قائل هستند و معمولا سواركاران زبده‌اي هم در اين منطقه وجود دارند.

فرماندار اين شهر هم در يك اقدام ابتكاري اعلام كرده به خبرنگاراني كه با فعاليت‌هاي اطلاع‌رساني خود باعث شوند تا سرمايه‌گذاري بيشتري در اين شهر صورت بگيرد، يك راس اسب به عنوان جايزه داده مي‌شود.

او البته به اين نكته هم اشاره كرده كه طي 4 سال گذشته، 2500 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري در اين شهر صورت گرفته و براي 5000 نفر هم در منطقه اشتغال ايجاد شده است. تا 4 سال پيش، در اين منطقه 30 هكتار شهرك صنعتي وجود داشته، اما حالا اين ميزان به 100 هكتار رسيده است.

حالا بايد منتظر تحقق وعده فرماندار بود و ديد كه اولين خبرنگاري كه با اسب از سركار برمي‌گردد و به خانه مي‌رود، كدام خبرنگار است


منبع:/www.jamejamonline.ir
 
بالا