سلجوق (ارس*اختر)

نام:سلجوق
جنسيت:نريان
رنگ:نيله
سال تولد:1975
شماره داغ :75-041-01
نام مادر:اختر
نام پدر:ارس
تيره:خرسان حاجي شهاب​
توليد كننده:فدراسيون
 

علی اصفهانی

Active member
میگفتن :
" مواظب باشین هروقت میخواین تشخیص بدین یه نریان میتونه سیلمی باشه یا نه اون اشتباهی را نکنین که ما در مورد سِلجوک کردیم . همیشه باید برای تشخیص سیلمی بودن یک نریان چند تا مادیان را که قبلا کره دادن و هم کره خوب دادن وهم کره بد با اون نریان بکشین وروی کره ها قضاوت کنین . چون بعضی مادیانها با هر نریانی کره خوب میدن وما این اشتباه را در مورد سِلجوک کردیم و سال اول مادیانهایی را با اون کشش کردیم که قبلا کره زیاد نداده بودن و کره شون با سِلجوک خوب ازکاردرآمد و سال بعد تعداد زیادتری مادیان باهاش کشیدیم ودیدیم کره ها اکثرا خوب نشدن بعدا فهمیدیم اون مادیانهای سال اول همیشه و با هر نریانی کره خوب میدادن ! و کره هایی با سِلجوک تولید شد که تولیدات خوبی نبودن "

همچنین میگفتن :

" اشکال سِلجوک از طرف مادرش بود . مادرش یعنی اختر مادیانی بود که دیوانه بود و مثلا ممکن بود خودش با سوارش را به یک دیوار بکوبد ! "
 

علی اصفهانی

Active member
یه عکس از وزیر دارم ( راضیه / قندهار ) که راضیه ( طلسم / سلجوق ) بوده .
وزیر خوشگل و کورسی بود . وقتی از خانم میپرسیدیم با وزیر کشش کنیم ؟ میگفتن اگر مادرش را دیده بودید که چقدر زشت بود فکر کشش از وزیر از دهنتون میرفت !
 

asafari

Member
vazir ghoshgel benazar miad khun aegian rooz dashte?pedaresh ghandehar baradar lahabeh khanum kowsari mishode?madaresh mage hamdani semri al sabah nabude chera pas zesht bude?jenab esfehani agar ax razieh ra ham darid lotfan begzarid?n
 
بالا