-اگر دقت کرده باشید من نوشتم که بین استانهایی که حضور فعال داشتن فقط قزوین بود که تو قهرمانی کشور نماینده نداشت،حضور فعال یعنی همین مسابقات تیمی که شما هم شرکت کردید و واقعا از بعضی هم تیمی های خودتون هم بهتر پریدید.تبریک میگم.
ولی همه سوارکارا کل فصل رو تمرین میکنن که بتونن تو قهرمانی کشور خودی نشون بدن.
-امسال ارتفاع موانع قهرمانی کشور جوانان 135 سانتیمتر بود( در راند دوم) در حالیکه ما الان تو قزوین حتی 1 نفر رو هم نداریم که بخواد تو همچین ارتفاعی مسیر پارکور رو تموم بکنه!
امسال تو قهرمانی استان تو همین رده جوانان ارتفاع موانع ما چقدر بود؟
چند نفر با تسلط کامل این پارکور رو تموم کردن؟
رده های نوجوان و نونهال چی؟
واقعا در حدی هستیم که بگیم خوب کار میکنیم و تو قهرمانی کشور نماینده داشته باشیم؟
-ممکنه این چیزهایی که من مینویسم باعث ناراحتی خیلیا بشه ولی تا از کاری انتقاد نشه پیشرفت نمیکنه!
دوست دارم بچه ها قدر این وقتی رو که تو این ورزش میذارن رو بدونن و این ورزش رو جدی بگیرن!
هزینه این ورزش واقعا شوخی بردار نیست و کار هر کسی هم نیست که بخواد از پسش بر بیاد پس بهتره که با صرف این هزینه و وقت زیادی که میذاریم 1 کاری کنیم که بازده کارمون رو ببریم بالاتر...!
امسال قهرمانی کشور رو در رده نونهالان ونوجوانان (میسر رامین )راند دوم 110 و120 سانت گذاشتیم وهمین رده رو من در قهرمانی قزوبن در باراژ به 105 و110 سانت رسوندم در جوانان قهرمانی کشور رانددوم به 130 رسیدکه سواری کردن در این ارتفاع کار ساده ه ای نیست وسوار این رده رو طلب می کته واز اون مهم تر اسب اون رده رو می حواد وهمین تو قزوین تا 115 سانت اجرا شد.
واما بزرگسالان در قزوین برای اولین سال ارتفاع 120 سانت پر رادرباراژ داشت که فقط یک سوار clear (بی خطا) داشتیم وتمام استانهای فعال مثل همدان ,مشهد یا اصفهان قهرمانی خود را یا در همین ارتفاع ویا C1 (5سانت بالاتر) برگزار کردند وحتی تهران هم قهرمانی خودش رو135 سانت برگزار کرد امادر قهرمانی کشور این ارتفاع در روز آخر به 145 سانت (6 مانع 60٪) رسید
که داستان این تورنتمت و قوانین و....آن با جام های دیگر جداست.
اگر این فاصله رده ای رو بین قزوین وکشور در سنین مختلف دقیق تر ببینی چیزهای زیادی رو می گه .
ولی در یک جمله
به خون جدید ,اسب جدید و اتحادی جدید برای کار بیشتر نیازمندیم.