EL Amin

Farib

Member
مرسی محسن جان بابت فرخ دخت. درسته.
عادل جان el amin رو هم میشه برای کار شو و هم تولید ورزشی استفاده کرد. که گواه این هم خط خونیشه و هم اینکه El AMin یکی از سیلمی های منتخب مزرعه tersk stud روسیه برای تولید بوده که این مرزعه رویکرد کاملا بنیادی به اسب اصیل داره .
El amin in tersk.JPGCapture2.JPG

این هم از فروم سایت مرجع straightegyptians که ادرس هم رو عکس هست تا پیگیری کنیم و این فروم خیلی مرجع خوبیه تا بتونیم ازش از زیان تولید کننده ها بدونیم.
 

Farib

Member
نه برای فعالیت ورزشی خاص استفاده نشده چون تا 3 سالگی که به صورت خاص برای شو train میشده و بعد هم کاملا به عنوان سیلمی در کشورهای مختلف اروپا استفاده میشده. قابلیت تولید ورزشی رو به دلیل نظر تولید کننده های اروپایی به خصوص tersk stud میگم. همینطور لطفا نظر تولیدکننده ها رو در فروم بالا که قسمتی از اون رو براتون گزاشتم بخونین. از طرفی هم خون padron خودش از تولیدات tersk روسیه هست که کاملا استخون دار و قوی است . از طرفی خون bey shah در امریکا به عنوان شو و مسابقات زیر زین under saddle استفاده میشه. همینطور مادر el amin یکی از خط خونی های بسیار معروف crabbet هست که در اروپا بسیار مورد قبوله . به دلیل خط خونیه شویی ورزشی و اظهار نظرهای تولید کننده گان اروپایی که قسمتی ازون رو براتون گزاشتم معتقدم el amin از خصلت ورزشی خون ایرانی کم نمیکنه البته این در حالتیه که تا به حال چنتا از کره های el amin در شوهای معتبر اروپا جایزه زیباترین صورت و یا بهترین اسب شو رو هم دارن.
 
1.کسب چند مقام در سالها و کاپ های معتبر
2.توانایی تولید کر های عالی با اصلاح عیب از خط خونی مادیان
3.داشتن خط خونی بی نقص .......
 
لطفا جناب پویا با بصیرت بیشتر و مطالعه کافی صحبت بفرمایید در ضمن اینجا رینگ بوکس نیست و هر کسی در قیمت گذاری سیلمی خود ازاد است:smilingsmiley:
 
همین که قجری و ال امین رو با هم مقایسه می کنید خیلی اشتباه هست. یک تولیدی از قجری که مقام جهانی داشته باشه شما پیدا نمی کنید قجری اسب بسیاز زیبایی بود اما سیلمی نبود.
 
قجری اسب خوبی بود و چند ماه دیگه جواب همه حرف و حدیثارو میده
بذارید کره هاش بیاد تو میدون بعد بگید سیلمی نبود
خواهید دید با مادیان های ایرانی چطور جواب منتقدین میده
ال امین اسلا در کلاس نام قجری نیست:dodgy:
 

ایمان

Active member
دوست عزيز من كلي از قجري كره ديدم و كرهاش تو ميدون تهران - كرمان و يزد بودن اگه بي اطلاع هستيد بدونيد !!!
تنها كره اي كه از قجري خوب ديدم تو ميدان زيبايي تهران بود !!

در ضمن ماديانهاي خالص ايراني رو با يابو هم بكشي مصلما كرش خوشگل ميشه اونم بعلت غريب و دوربودن دوتا خون ايراني و خارجي است كه جهت بسيار خوبي ميخوره !!! ميخوايد كره دهي سيلمي رو امتحان كنيد رو كرهاش كه از نسل و تبار ماديانهاي چون ايجن روز - مبارك - حكيم و ... هستن رو ببينيد نه خالص ايراني !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
بالا