اسب سیلمی پرشی سل فرانس آلمه زی Almé Z

اسب سیلمی پرشی سل فرانس آلمه زی Almé Z
آلمه زی (Almé Z) یک نریان بسیار تأثیرگذار سل فرانس در دنیای پرش های نمایشی است. Almé Z متولد 1966، در فرانسه پرورش یافت و به دلیل توانایی استثنایی خود در پرش و موفقیت فرزندانش در این ورزش مشهور شد.

شجره آلمه Z شامل اجداد برجسته و رگه های خونی تأثیرگذار است. در اینجا یک نسخه ساده از شجره نامه او آمده است:

پدر: ابراهیم

پدربزرگ: The Last Orange
مادربزرگ: والنسیا
مادر: جیروندین

پدربزرگ: Ultimate
مادربزرگ: Verte
پدر آلمه زد، ابراهیم، خود یک اسب پرش نمایشی موفق بود و به خاطر انتقال استعداد خود در پرش به فرزندانش مشهور بود. مادر Almé Z، Girondine، همچنین اجداد تأثیرگذاری در اصل و نسب خود داشت، مانند Ultimate و Verte.

آلمه زی تحت هدایت ژان ماری پارو، نتایج درخشانی در پرش نمایشی داشت و در بالاترین سطح رقابت می کرد و به پیروزی های متعددی دست می یافت. او قدرت، گستره و تکنیک فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و او را تبدیل به یک اسب نر مورد تقاضا برای پرورش داد.

به عنوان یک پدر، Almé Z تاثیر قابل توجهی در پرورش اسب های پرش نمایشی داشته است. فرزندان او استعداد، ورزش و تمایل او را برای اجرا به ارث برده اند و بسیاری در این ورزش به برتری رسیده اند. آنها با موفقیت در مسابقات بین المللی از جمله بازی های المپیک، مسابقات قهرمانی جهان و جام ملت ها شرکت کرده اند و افتخارات برتر را به دست آورده اند و در موفقیت سوارکاران خود سهیم بوده اند.

سلسله خونی Alme Z همچنان در دنیای پرش های نمایشی تأثیری ماندگار دارد. نوادگان او و فرزندان آنها میراث او را به نمایش گذاشته اند و قدرت پرش خود را به نمایش گذاشته اند و به پیشرفت ورزش کمک کرده اند.

 

09124608266