اسب سیلمی پرشی سل فرانس جلیسکو ب JALISCO B

اسب سیلمی پرشی سل فرانس جلیسکو ب JALISCO B

Jalisco B یک نریان پرنفوذ پرش با اسب بسیار تأثیرگذار در دنیای سوارکاری بود. او یک نریان فرانسوی نژاد سل فرانس بود که در سال 1975 به دنیا آمد و یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین پدران در تاریخ پرش از صحنه به حساب می آید.

Jalisco B حرفه ای قابل توجه در ورزش پرش نمایشی زیر نظر سوار پیر دوراند داشت. آنها با هم به موفقیت های چشمگیری دست یافتند، از جمله بردهای متعدد و مقام های برتر در مسابقات بین المللی. Jalisco B به دلیل تکنیک استثنایی پرش، وسعت، و ورزشکاری خود شناخته شده بود که به موفقیت او در عرصه پرش نمایشی کمک کرد.

با این حال، بیشترین تأثیر Jalisco B از طریق حرفه پرورش او مشاهده شد. او به‌عنوان پدر اسب‌های پرش استثنایی شهرت یافت و استعداد، ورزشکاری و توانایی پرش خود را به فرزندانش منتقل کرد. فرزندان او در این ورزش سرآمد بوده اند و بسیاری از آنها در بالاترین سطح مسابقات پرش نمایشی به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

نسل خونی Jalisco B همچنان تأثیر قابل توجهی در پرورش اسب های پرش نمایشی دارد. فرزندان و فرزندان او عناوین و پیروزی‌های متعددی را در پیست پرش نمایشی بین‌المللی به دست آورده‌اند و بسیاری از سوارکاران و پرورش دهندگان برتر به دلیل کیفیت و عملکرد او ارزش زیادی قائل هستند.

اگرچه Jalisco B در سال 1996 درگذشت، میراث او به عنوان یک اسب نر و تأثیر او بر ورزش پرش نمایشی همچنان برجسته است. سهم او در پرورش ورزشکاران سطح بالا اثری ماندگار در دنیای سوارکاری بر جای گذاشته است.

09124608266