سیلمی پرشی بلوبت Baloubet du Rouet

سیلمی پرشی بلوبت Baloubet du Rouet

Baloubet du Rouet یک اسب نر افسانه ای در ورزش پرش با اسب است. او در سال 1989 در فرانسه به دنیا آمد و زیر زین سوارکار برزیلی، رودریگو پسوا، یک حرفه رقابتی موفق داشت.

Baloubet du Rouet به خاطر ورزشکاری، چابکی و هوش باورنکردنی اش معروف بود. او سابقه ای چشمگیر در این ورزش داشت و چندین قهرمانی و مسابقات بزرگ از جمله مدال طلای المپیک در سال 2004 و همچنین فینال جام جهانی در سال های 1998، 1999 و 2000 را به دست آورد.

Baloubet du Rouet یک اسب قدرتمند با قد حدود 16.2 دست بود. او یک کت تیره متمایز با شعله های سفید بر روی صورتش داشت که باعث می شد به راحتی در میدان مسابقه قابل تشخیص باشد.

جدای از حرفه رقابتی موفق خود، Baloubet du Rouet به خاطر سابقه پرورش چشمگیر خود نیز شناخته شده بود، و فرزندان با استعداد بسیاری از جمله پرش های نمایشی سطح بالا مانند Balougran Z، AD Rahmannshof’s Bogeno و Balou du Reventon تولید کرد.

Baloubet du Rouet در سال 2006 از مسابقات بازنشسته شد و زندگی خود را تا زمان مرگش در سال 2019 در خانه خود در برزیل گذراند. او یکی از نمادین ترین اسب نریان در تاریخ پرش با اسب است که به دلیل استعداد، هوش و موفقیتش در هر دو مورد تحسین قرار گرفته است. عرصه و در سوله پرورش.

09124608266