اسب

استفاده از کلاه سوارکاری برای جلوگیری از افسردگی

خرید کلاه سوارکاری

مطالعه انجام شده در دانشگاه برایتون که توسط دپارتمان نواوری چارلز اوون تأیید شد نشان میدهد ضربه مغزی پس از سقوط از اسب می تواند بر سلامت روان تاثیر بگذارد.

نتایج مطالعه نشان داده که از 1007 سوارکار مصاحبه شده در این تحقیق ، 58 درصد از افسردگی رنج می برند و علاوه بر آن دچار اضطراب پس از سقوط در دفعات بعدی سوارکاری هستند که برا سوارکاری و استفاده از اسب سوارکاران ارتباط مستقیم دارد. ضربات شدید تر به سر که تبدیل به ضربه مغزی میشود در مراحل اولیه سلامت جسمی را نیز به خطر جدی می اندازد.

خرید کلاه سوارکاری

خرید کلاه سوارکاری

تحقیق نشان میدهد که 30% از سواراکاران با ضربه سر دارای افسردگی های طولانی مدت شده اند. با مقایسه ورزشهای دیگر سوارکاری بیشترین حجم به آسیب به سر و مغز را دارد.
رئیس دپارتمان نوآوری در چارلز اوون، آقای مت استوارت، توضیح می دهد: «مغز ما مکانیسم های حفاظتی لازم برای زمانی که ضربه های شدید بخورد را ندارد و زمان ضربه پروتئین ها آزاد می شوند که عملکرد طبیعی مغز را مختل کند.»

کلاه سواری بهترین راه محافظت برای سوارکاران است زیرا جلوی ضربه به مغز را می گیرند و نیروی وارد شده به سر در زمان سقوط را به سطوح پایین تر منتقل میکند.
بهمین دلیل مهم است که کلاه سوارکاری را در رمان سواری حتما داشته باشیم

جهت خرید کلاه سوارکاری به فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری مراجعه نمایید. این فروشگاه نیازهای شما را بصورت آنلاین تامین و ارسال میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *