اسب

بهترین اسب عرب دنیا

کشش سیلمی-عرب-خالص-ایرانی-دوران1-6

بهترین اسب عرب دنیا در مسابقات زیبایی
در طول سال‌ها تعداد زیادی اسب عرب در رینگ حضور داشته‌اند و نام بردن از یکی به عنوان «بهترین‌های جهان» دشوار است. با این حال، در اینجا چند اسب وجود دارد که تأثیر قابل توجهی در دنیای نمایش عرب داشته اند:

زیباترین اسب عرب دنیا

اسب عرب پادرون سایکی – این اسب سیلمی عرب به دلیل زیبایی، ورزشکاری و جذابیت در رینگ نمایش معروف بود. او قهرمانی های زیادی از جمله عنوان معتبر قهرمان جهان نریان در سال 1995 را به دست آورد.

اسب عرب مروان الشقب – این اسب سیلمی عرب یکی از موفق ترین اسب های نمایشی عربی در تمام دوران ها به شمار می رود و قهرمانی ها و جوایز متعددی به نام خود دارد. او به خاطر حرکات و حضور باورنکردنی اش در رینگ شهرت داشت.

عجمان مونیشونه – این نریان چندین قهرمانی از جمله عنوان قهرمان جهان نریان در سال 2016 را به دست آورده است. او به خاطر زیبایی خیره کننده و حرکت قدرتمند خود شناخته شده است.

غزال الشقاب – این اسب سیلمی عرب یک افسانه در دنیای نمایش عرب بود، با فهرست بلندبالایی از قهرمانی ها و جوایز. او به خاطر ساختار، حرکت و کاریزمای استثنایی اش شهرت داشت.

بهترین اسب عرب مصری جهان

ال شاکلان – این اسب سیلمی عرب یکی از تأثیرگذارترین پدران در نژاد اسب عرب بود و فرزندان او به موفقیت های بزرگی در رینگ نمایش دست یافتند. او به خاطر سر و گردن زیبایش و همچنین ورزشکاری و حضور در رینگ شهرت داشت.

بهترین اسب عرب دنیا در مسابقات کورس

بسیاری از اسب‌های عرب برجسته بوده‌اند که در طول سال‌ها در مسابقه‌های مسابقه‌ای برتری داشته‌اند، بنابراین نام بردن از یکی به عنوان «بهترین‌های جهان» دشوار است. با این حال، در اینجا چند مورد از برجسته ترین اسب های مسابقه عرب آورده شده است:

برنده جام نریان عرب واتبه ابوالبیاد: این اسب عربی که توسط ماجد الجهوری آموزش دیده بود، در سال 2013 قهرمان جام نریان وثبه شد و به سرعت و استقامت معروف بود.

میثحف اثبه: این اسب نر در مسابقات متعددی در خاورمیانه از جمله دربی قطر و قهرمانی ابوظبی پیروز شده است.

مرااقب: این اسب شگفت انگیز عرب برنده چندین مسابقه گروه 1 در امارات و عربستان سعودی شده است، از جمله دبی کهایلا کلاسیک و جام ولیعهد.

تی ام تاندر استرایک : این اسب نر برنده چندین مسابقه مهم در امارات و عربستان سعودی از جمله قهرمانی ابوظبی و چالش آل مکتوم شده است.

المرتجز: این اسب متعلق به شیخ جوآن بن حمد آل ثانی قطری در چندین مسابقه معتبر در فرانسه و قطر از جمله جام جهانی قطر عربستان و دبی کهایلا کلاسیک قهرمان شد.

اینها تنها چند نمونه از اسب های مسابقه با استعداد عرب هستند که در این ورزش نامی برای خود دست و پا کرده اند.

بهترین اسب عرب در ایران

سیلمی عرب خالص ایرانی دوران 1 – پدر : سیلمی عرب خالص ایرانی انسیاتور و مادر مادیان بنت دوران

سیلمی عرب خالص ایرانی دوران1 اسب عرب کورسی مشهور عرب است که در سال 1370در تهران به دنیا آمد. او به خاطر رکورد قابل توجه مسابقات کورس با 96 امتیاز و حرفه پرورش موفق خود شناخته شده است.

دوران1 یک اسب مسابقه موفق بود و در طول دوران حرفه ای خود در چندین مسابقه گروه 1 برنده شد. او به‌ویژه در مسابقات مسافت‌های طولانی غالب بود.

پس از بازنشستگی از مسابقه، دوران1به یک اسب سیلمی محبوب برای پرورش تبدیل شد، و بسیاری از فرزندان او در مسیر خود حرفه های مسابقه ای موفقی داشتند.

بهترین اسب عرب مصری در ایران
بهترین اسب عرب خالص ایرانی
بهترین نژاد اسب عرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *