اسب

سیلمی پرشی هلشتاین کلینتون CLINTON

اسب سیلمی-پرشی-هلشتاین-کلینتون

اسب سیلمی پرشی کلینتون یک اسب معروف هولشتاین است که در سال 1993 به دنیا آمد و در سال 2018 درگذشت. او از موفق ترین سیلمی ها به عنوان یک پرشکار و در بالاترین سطوح این ورزش از جمله در بازی های المپیک آتن در سال 2018 شرکت کرد. 2004، جایی که او به صورت انفرادی چهارم شد.

سیلمی کلینتون به خاطر سبک پرش قدرتمند و توانایی اش در رقابت های موفقیت آمیز در مسابقات جایزه بزرگ معروف بود. او همچنین حرفه پرورش موفقی داشت و فرزندان موفق بسیاری را تولید کرد که در سطوح بالای این ورزش به رقابت پرداختند. برخی از شناخته شده ترین فرزندان او شامل کورنت اوبولنسکی، ویا ولو و الدورادو ون د زشوک هستند.

کلینتون یکی از آن سری اسبهای به ظاهر بی پایان از ماشین های پرشب هلشتاین نیله است، و او دو خط خونی C بزرگ پرورش هلشتاین مدرن را با هم ترکیب کرده : C از سیلمی وارداتی فرانسوی، Cor de la Bryère و قدرت مطلق کاپیتول پرش. کورادو 1، با ستاره بین المللی پرش با اسب فرانک اسلوثاک خوش درخشید.

اسب پرشی هولشتاین اسب پرشی هلشتاین اسب پرشین هورس اسب های پرشی فروش اسب پرشی وارداتی فروش اسب پرشی نریان اسب مادیان پرشی فروش اسب پرشی خارجی اسب پرشی فروشی اسب سیلمی پرشی دیوار اسب پرشی اسب پرشی در ایران اسب پرشی خارجی فروشی اسب پرشی خرید اسب پرشی خارجی فروش اسب پرشی خارجی بهترین اسب پرشی دنیا بهترین اسب پرشی بهترین اسب پرشی ایران خرید اسب پرشی خرید اسب پرشی دوسر خارجی خرید اسب پرشی خارجی خرید اسب پرشی دیوار فروش اسب پرشی خارجی بهترین نژاد اسب پرشی فروش اسب پرشی فروش اسب پرشی خارجی فروش اسب پرشی وارداتی فروش اسب پرشی نریان خرید اسب پرشی خرید اسب پرشی خارجی

CLINTON یک سیلمی بسیار موفق در مسابقات پرش بوده است. او در مسابقات بین المللی متعددی شرکت کرده و جوایز زیادی کسب کرده است. برخی از مهمترین دستاوردهای او عبارتند از:

  • قهرمانی اروپای جوانان در سال 2006
  • قهرمانی جهان جوانان در سال 2007
  • قهرمانی اروپای بزرگسالان در سال 2010

CLINTON همچنین به عنوان یک سیلمی تولید کننده بسیار موفق بوده است. فرزندان او در مسابقات پرش در سراسر جهان موفق بوده اند. برخی از مهمترین فرزندان او عبارتند از:

  • Cevin Z: قهرمان جهان در سال 2014
  • Chacco-Blue: قهرمان جهان در سال 2015
  • Cornet Obolensky: قهرمان جهان در سال 2016

CLINTON یک سیلمی با استعداد و موفق است که تأثیر زیادی بر مسابقات پرش داشته است. او به عنوان یک سیلمی تولید کننده نیز بسیار موفق بوده است و فرزندان او در مسابقات پرش در سراسر جهان موفق بوده اند.

در اینجا برخی از ویژگی های مثبت سیلمی CLINTON آورده شده است:

  • توانایی بالا در پرش
  • قدرت و استقامت
  • هوش و یادگیری سریع
  • خلق و خوی خوب

مادیان او کاملاً هلشتاینر است – مادرش مادیان  Urte I کره ماستتو است. ماستتو در کتاب انساب نژاد هولشتاینر توسط دکتر دیتریش راسو چنین توصیف شده است:

اسب سیلمی با سایز بزرگ با بدن مهندسی ساخته شده . ظاهر چشمگیر، با حضور بسیار قوی . خط بالایی از جدوگاه تا کپل صاف، موارد شاخص فراوان. استخوان سنگین، پاهی بسیار قوی. حرکت کننده عالی، تا حدودی پشت قوی. جامپر عالی اما نه با فرم مورد نظر امروز. تولید: فرزندان از نوع اسب های محکم و درستی هستند. گاهی اوقات، پرش‌های خوب کمی فاقد قدرت هستند. قطعاً باید مادیان هایی با خون اصیل زیاد داشت. متأسفانه در زمان او اینها به تعداد کافی در اختیار او نبود.»

ماستتو قبل از اینکه در سال 1984 به دنیا بیاید، یک پسر مورد تایید و 50 دختر تایید شده داشت.

اوهرا، مادر بزرگ سیلمی کلینتون، برای خودش یک ستاره بود. او در رقابت به عنوان المپیا، با کارستن هاک و دیرک شرودر، بیش از 50000 مارک آلمان جایزه به دست آورد – او نیز از پرورش غنی برخوردار است و خون لیدی کیلر بزرگ به اضافه ریموند، که از رامیرو، با نفوذترین پسر رمزس، بود را در رگهایش داشت.

کلینتون توسط رودولف ویک در هلشتاین پرورش یافت اما به عنوان یک اسب نر جوان به پرورش دهنده هلندی هنک نیجهوف فروخته شد. نیجهوف به جای اینکه او را برای صدور مجوز در هلند بگذارد، همان مسیری را که با Heartbreaker طی کرده بود دنبال کرد و او را به Hubert Hamerlinck در بلژیک فرستاد تا مجوز BWP را دریافت کند:

نیجهوف به Horse International گفت: “ما او را در یک لحظه نامناسب خریدیم و دیگر نتوانستیم او را در آن زمستان در هلند معرفی کنیم، اما من همچنان می خواستم او شروع به کشش کند.” بنابراین من او را به هامرلینک نیز فرستادم که باز هم خوب کار کرد. اینجا در هلند نیز احتمالاً خوب کار نمی کرد. کلینتون یک اسب نر پرهیاهو است و اگر او را در تست عملکرد اینجا قرار می دادیم، به احتمال زیاد او خیلی سریع دوباره به خانه می آمد. شما باید با دقت در مورد چگونگی قرار دادن چند اسب نر در میدان فکر می کردید. اگر بلافاصله KWPN را با Heartbreaker و Clinton امتحان کرده بودیم، ممکن بود اکنون آنها را به عنوان پدران پرورش دهنده نداشته باشیم.

به لطف روند مدرن ترکیب تولید و ورزش اسب های ورزشی، کلینتون موفق شد در عرصه ورزش و پرورش همزمان بازی کند. در بازی‌های المپیک آتن، او دیرک دمرزمن را در رده‌بندی کلی در دوره‌های بزرگ به رتبه پنجم رساند. در آخرین سال رقابت خود، 2006، او در Beervalde برنده شد، و در جایزه بزرگ لومن دوم و در ویسبادن چهارم شد.

از اولین تولیدات او، برخی از جامپپرش کارهای جوان فوق العاده با استعداد ظاهر شدند، از جمله Undorado Tibri و Unette در ایرلند. او پدر و مادر پنجاه پسر اسب نر است، از جمله فلینت استون ,آپسیلون، اوتریلو، پرزیدنت، ویندوز، ویتون و الدورادو ون د زشوک، اما بسیار چشمگیرترین آنها کورنت اوبولنسکی بوده است.

کلینتون یک اسب سیلمی مجاز در کتاب‌های انساب بلژیک Warmblood، KWPN، Holstein، Zangersheide، Oldenburg و Selle Français است.

جهت مشاوره کشش اسب پرشی و خرید اسب پرشی خارجی در تماس باشید 09124608266

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *