اسب

فدراسیون سوارکاری ایران

فدراسیون سوارکاری ایران یک سازمان ورزشی غیردولتی است که مسئول توسعه و مدیریت ورزش سوارکاری در ایران است. این فدراسیون در سال ۱۳۵۳ تأسیس شد و مقر آن در شهر تهران است.

فدراسیون سوارکاری ایران مسئول برگزاری مسابقات سوارکاری در ایران است. این مسابقات در رشته های مختلفی از جمله پرش، درساژ، استقامت، سه روزه و جشنواره زیبایی برگزار می شوند. فدراسیون سوارکاری ایران همچنین مسئول آموزش سوارکاران و مربیان سوارکاری است.

فدراسیون سوارکاری ایران عضو فدراسیون جهانی سوارکاری (FEI) است. FEI یک سازمان بین المللی است که مسئول توسعه و مدیریت ورزش سوارکاری در سراسر جهان است.

وظایف فدراسیون سوارکاری ایران عبارتند از:

  • توسعه و مدیریت ورزش سوارکاری در ایران
  • برگزاری مسابقات سوارکاری در ایران
  • آموزش سوارکاران و مربیان سوارکاری
  • نمایندگی ایران در فدراسیون جهانی سوارکاری

فدراسیون سوارکاری ایران در سال های اخیر تلاش زیادی برای توسعه ورزش سوارکاری در ایران انجام داده است. این فدراسیون با برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی، به افزایش آگاهی مردم از ورزش سوارکاری و جذب علاقه مندان به این ورزش کمک کرده است.

فدراسیون سوارکاری ایران همچنین در زمینه توسعه زیرساخت های سوارکاری در ایران فعالیت می کند. این فدراسیون با همکاری دولت، در حال ساخت و توسعه باشگاه های سوارکاری، پیست های سوارکاری و سایر زیرساخت های مورد نیاز ورزش سوارکاری است.

در سال های اخیر، ورزش سوارکاری در ایران پیشرفت قابل توجهی داشته است. ایران در مسابقات بین المللی سوارکاری، نتایج خوبی کسب کرده است. به عنوان مثال، ایران در مسابقات جهانی درساژ نوجوانان ۲۰۱۸، به مقام قهرمانی رسید.

فدراسیون سوارکاری ایران امیدوار است که با ادامه تلاش های خود، بتواند ورزش سوارکاری را در ایران به یک ورزش محبوب و پرطرفدار تبدیل کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *