اسب

معرفی اسب پرشی سیلمی کانتو نژاد هولشتاین

اسب سیلمی پرشی هولشتاین کانتو

اسب پرشی هولشتاین کانتو متولد 2002 به رنگ قره کهر با قد 168 و دارای تاییده سیلمی در کتاب انساب  در سال 2004 قهرمان مسابقات سیلمی های هلشتاین تولید آلمان شد. پدر او کانتورو : قهرمان پرش با اسب المپیک آتن، چند بار برنده مسابقات پرش گرندپری آخن، برنده گرندپری اسپروس میدو ، برنده گرندپری لاکرونیا و بسیاری بردها و مقام های بین المللی دیگر در پرش با اسب است . کانتورو به طور مداوم در بین 10 تولیدکننده برتر جامپر در جهان از نژاد اسب هلشتاین قرار می گیرد و کانتو از این افسانه پیروی میکند.

اسب سیلمی هولشتاین کانتو قبل از اینکه یک مصدومیت به دوران ورزشی او پایان دهد.برنده جایزه اول سیلمی های هولشتاین با سوارکاری جین مایر بود. در میان نوادگان او هفت نریان تایید شده، از جمله قهرمان سیلمی کونتا بلامکو، و همچنین بیش از 200 اسب ورزشی فعال در کلاس S وجود دارد.

اسب سیلمی پرشی هولشتاین کانتو

اسب سیلمی پرشی هولشتاین کانتو

اسب سیلمی هولشتاین به فرزندان خود تمایل مطلق به ورزش و توانایی پریدن می دهد، همراه با تیپ زیبای زیر سواری  و گام های خوب. کانتو در نسل چهارم و پنجم شجره از اسبهای تربرد معروف تاثیرگذار بهره میبرذ ، سلیمی کانتو دارای خون است که با تجمع سه گانه “”-رانت زایو و کور د لبریه در ارتباط با لیدی کیلر و کاتج سان اسبهای معرکه در پرش و درساژ را پایه گذاری کردند.

پدر کانتو سیلمی کانتورو از بهترین پدران بین المللی با قدرت المپیکی است. پدر مادری کانتو سیلمی لیمبوس کره لندگراف1 پدر بسیاری از پرشکاران برتر است.

از اسب سیلمی کانتو در ایران یک پسر عالی بنام کاندالتو داریم با تولیدات در حد اروپا و قهرمانی پرش ایران. جهت هماهنگی کشش 09124608266

جهت مشاوره , تولید و خرید اسب پرشی 09124608266

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *