اسب

اسب سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول Quidam de Revel

سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول

معرفی سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول Quidam de Revel

Quidam de Revel یک اسب سیلمی پرشی بسیار مشهور و تأثیرگذار در دنیای سوارکاری است. او یک اسب نر نژاد Selle Français فرانسوی بود که در سال 1982 به دنیا آمد و یکی از موفق ترین و مهم ترین سیلمی های تاریخ پرش با اسب مدرن به حساب می آید.

شجره Quidam de Revel شامل اجداد برجسته و اقوام خونی تأثیرگذار در جامعه پرورش اسب ورزشی است. در اینجا یک نسخه ساده از شجره نامه او آمده است:

پدر: Jalisco B

پدر بزرگ: آلمه
مادربزرگ: تاناگرا
سد: دیرکا

پدر بزرگ: نانکین
مادربزرگ: اوندین دی باگی
Quidam de Revel به دلیل توانایی استثنایی پرش، ورزشکاری و قدرت خود شناخته شده بود. او یک حرفه قابل توجه در پرش نمایشی تحت هدایت هروه گودییون داشت که نماینده فرانسه در مسابقات بین المللی بود و به پیروزی های متعدد و مقام های برتر دست یافت.

به عنوان یک پدر، Quidam de Revel تأثیر قابل توجهی در پرورش اسب های پرش نمایشی داشته است. فرزندان او استعداد، وسعت و روحیه رقابتی او را به ارث برده اند و بسیاری در این ورزش در بالاترین سطح پیشرفت کرده اند. فرزندان او در مسابقات معتبر پرش نمایشی در سراسر جهان از جمله بازی های المپیک و مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده و موفق شده اند.

نسل خونی Quidam de Revel همچنان در دنیای پرش های نمایشی تأثیری ماندگار دارد. نوادگان او و فرزندان آنها همچنان توانایی خود را برای رقابت در سطح بالا نشان می دهند و عناوین و پیروزی ها را در ورزش پرش نمایشی به دست می آورند.

توجه به این نکته مهم است که شجره نامه ها می توانند گسترده تر باشند، از جمله چندین نسل از اجداد. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل تر در مورد شجره نامه Quidam de Revel توصیه می شود که به پایگاه های رسمی ثبت نژاد یا نشریات سوارکاری مراجعه کنید.

Quidam de Revel یک اسب سیلمی پرشی از نژاد سل فرانس بود بود که در سال 1982 متولد شد. Quidam de Revel در طول دوران حرفه‌ای خود برنده چندین مسابقه مهم از جمله جایزه بزرگ La Baule، جایزه بزرگ Aix-la-Chapelle و جایزه بزرگ بروکسل شد.

سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول

سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول

شجره Quidam de Revel شامل بسیاری از اسب‌های معروف Selle Francais و آنگلو-عربی است. این شجره نامه پنج نسل او است:
پدر: Jalisco B – یک اسب نر از سل فرانس که یک شو جامپر موفق و پدر بسیاری از پرشکاران برتر بود.
مادر : دیرکا – یک مادیان آنگلو-عربی که یک پرنده موفق نیز بود.پدر بزرگ پدری (پدر Jalisco B): Alme Z – یک اسب نر از سل فرانس که یکی از برجسته ترین و اقوام تأثیرگذار پرشکار بود.
مادربزرگ (مادر جالیسکو بی): تاناگرا – یک مادیان سل فرانسیس که همچنین یک شو جامپر موفق و تولید کننده شو جامپرها بود.
پدر پدر بزرگ(پسر آلمه زی): ابراهیم – یک اسب نر آنگلو-عرب که یک شوی جامپر موفق و هم خانواده قهرمانان بود.
مادر پدر بزرگ (مادر آلمه زی): ژیروندین – یک مادیان سل فرانسی که یک شوی جامپر موفق و تولید کننده جامپرهای نمایشی بود.
پدر مادر بزرگ (پدر تاناگرا): اوریل – یک اسب نر سل فرانس که یکی از اقوام پرنفوذ پرشکاران و تأثیرگذاران دنیا بود.
مادر مادر بزرگ (سد تاناگرا): نانکین – یک مادیان سل فرانس که یک شوی جامپر موفق و تولید کننده شو جامپرها بود.
به طور کلی، شجره نامه Quidam de Revel مملو از پرشکاران موفق و پدران تأثیرگذار است که به او کمک کرد تا او را به یک بازیگر برتر و سیلمی موفق تبدیل کند.

Quidam de Revel در سال 1992 از مسابقات بازنشسته شد و به یک اسب نر در پرورش موفق تبدیل شد. او بسیاری از ورزشکاران موفق از جمله مادیان معروف Jalisca Solier را که توسط Steve Guerdat سوار شده و مدال طلای انفرادی بازی های المپیک 2012 لندن را به دست آورد، هدایت کرده است.

Quidam de Revel در سال 2014 درگذشت، اما میراث او به عنوان یک ورزشکار برتر و سیلمی همچنان به حیات خود ادامه می دهد.

یک پست اخیر در وب سایت، Hippomundo، توجه را به تأثیر Quidam de Revel به عنوان یک پدر پرش جلب کرده است:

سیلمی پرشی سل فرانس کیدک د قول

سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول

فرزندان Quidam de Revel با 165 فرزند ثبت شده در سطح 1.60 متر به طور استثنایی در این ورزش موفق بوده اند. به لطف فرزندان خود، کویدام در حال حاضر در رده بندی Hippomundo Stallion بر اساس میانگین مقدار جایزه پولی که فرزندانش کسب کرده اند، در جایگاه چهارم قرار دارد. دو تن از فرزندان او از مرز دو میلیون یورو فراتر رفته اند. هم کالیمرو (مارک هوتزاگر) از استرهوف و هم وردی تی ان (مایکل ون در ولوتن) در دوران حرفه ای موفق خود بیش از دو میلیون یورو به دست آورده اند.
Quidam دو دهه است که یک پدر تأثیرگذار بوده است. در سال 2004، او برای دومین سال متوالی در صدر رتبه‌بندی جامپینگ نریان‌های قهرمانی جهان قرار گرفت و خود را به عنوان برجسته‌ترین و گران‌ترین پدر زنده اسب‌های پرش معرفی کرد. او با ده (!) اسب از فرزندانش در مسابقات جرز 2002، اسب نر با بیشترین تعداد فرزندان در WEG بود.

سیلمی پرشی سل فرانس کیدک د قول

سیلمی پرشی سل فرانس کیدم د قول

یک دهه بعد، کویدام هنوز در بازی‌های المپیک لندن یک قدرت بود، اما بیشتر از طریق پسرانش. کویدام یک نماینده داشت، در حالی که پسرش نباب دی ریو چهار نماینده و پسرش کشمیر ون شوترهوف یک نماینده داشت. یکی دیگر از پسرهای کویدام، کوازیمودو زی، دو پسر داشت، با ویگو داسوئیل، گیدام و دلار دالا پیر.
کویدام خود یک ستاره پرش، عضو تیم المپیک فرانسه و چهارمین انفرادی بازی های المپیک بارسلون با هروه گودییون بود. یک سال بعد، پرورش دهندگان وطن پرست فرانسوی وقتی که تاجر دانمارکی، فلمینگ ولین، اسب نر را خرید و او به دانمارک رفت، شوکه شدند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *