زیبایی مهرماه اصفهان -89

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sohrab

Active member
اینجا چه خبره؟
دست آخر برای نجات اسب اصیل از دست مافیای برگزاری مسابقات شو چند سی سی خون حداد تجویز شد؟!
:blinksmiley:
 

Farib

Member
احسان جان نمیدونم آخه مسابقه ای که 30 راس اسب توش شرکت کردندچطور 11 کلانتر داره انشالله موفق باشی در ضمن سلام دوستات برسان بگو کسی تماس میگیره جواب بدند و نخوان کسی را تخلیه اطلاعاتی بکنن مطمن باش انسان با این کارا به جایی نمیرسه....در ضمن بگو مسابقه ای که با 30 راس اسب برگزار بشه به اون مسابقه نمیگن اون موقع یزد اگر 142 اسب مسابقه برگزار میکنن نمیدونم چند تا کلانتر چند تا داور وچه اسمی باید روش گذاشت امید وارم شما و دوستان عزیزت به راه راست هدایت بشند نه این کهبه کسی حرف های دروغ بگند و بعد از آن sms بدن میخواهیم تخلیه اطلاعاتیش بکنیم ممنون میشم حتما این را به اون ها برسانی ممنونم موفق و پیروز باشی...
اولا تو شهری که به قول خودتون 800 تا اسب اصیل هست . 140 تا ورودی که اماری نیست .
مهم اینه که تو امار اصفهان و تهران حضور از همه جا هست . اگرچه همه شاهدن مع اصفهان امسال از مدتی پیش سمپاشی شد. چرا رو واقعا باید بررسی کرد که چرا یه جشنواره ملی اینطور رد میشه. چرا زحمات این همه ادم که تو این چند سال به اینجا رسیدن اینطور خراب میشه. خیلی زشته که این رفتارها تو کشوری روی میده که داعیه انسانیت و ادمیت دارن. و همه میگن جامعه اسب اصیل. خانواده اسب اصیل.
 

Soheil Sanati

Active member
دوستان اینجا بحث کردن هیچ فاییده ای نداره.خوزستان میبینمتون

سهيل جان پسرم مهندسم عزيز دل يکم ديگه بزرگ شو هنوز تو دوران بچگيت سر ميکنی که سره يه قطاب با دوستات دعوا ميکردی

ما ميتوانيم برای يه مسابقه 11 تا کلانتر داشته باشيم نشان از قدرت ما در برگذاری مسابقات هست

بهت ياد ندادن که با خانم ها محترمانه برخورد کنی سهيل جان
کمترينش اين هست که خانم سالار تاش برای همان اسب هايی که مری خانم به دنيا معرفی کرد داره تلاس ميکنه اما تو هنوزز داری تو بچگيات سر ميکنی

ما با اينکه يک خانمی به دوستان اسب دار ما تلفن زدن و گفتن اسب نيارند تو مسابقه
زيبايی اصفهان ما به کری چشمشون برگذار کرديم

آقای امير حسين هم که با شما دوست شدن پست های ما رو پاک ميکنند

 

اما مهم اينکه ما برای اسب کار ميکنيم هدفمان اسب هست نه افه گذاشتن نه هيچيه ديگه
دوره اينکار ها سر اومده دوستان بهتره با هم ديگه همکاری کنيم تا پيشرفت کنيم نه اينکه کل کل کنيم
به فکره اسب باشيم هميشه خودمان را شاگرد بدونيم نه استاد نه داور اين حرف رو ترلا به من گفت با اون همه ديد و تجربه تو اسب عرب
بازم مشتاق يادگيری بود نه مثل برخی دوستان تو جو​



احسان جان دلبندم . دکترم.عزیز تر از جانم .تو منظور من رو نمیفهمی.ما میگیم شما که زحمت میکشید کاری بزرگ انجام بدید وسایلش رو هم درست فراهم کنید.کلاس داوری با اسب دره شور و کرد اشتباهه.جلوی مارک ترلا خجالت نکشیدین گفتین اینا اسبهای ایرانن
 

Hamzeh

New member
چهارمين نمايش ملي اسب هاي اصیل در اصفهان برگزار شد

چهارمين نمايش قهرماني ملي اسب هاي عرب ايراني به عنوان يکي از بخش هاي چهارمين نمايش اسطوره هاي زيبايي در کنار کلاس داوري زيبايي، 1 مهرماه در اصفهان به اجرا در آمد.
Khaled%20khan%20-%2089.jpg

اين نمايش توسط شرکت تعاوني اسبداران و سوارکاران اصفهان با همکاري کانون حمايت از اسب اصيل ايراني و زير نظر فدراسيون سوارکاري کشور در حضور ناظر اين فدراسيون سيد ضيا وکيل السادات برگزار شد.
داور اين نمايش دکتر مارک ترلا از داوران رده A ايکاهو و از مسئولان اين سازمان بود. اين داور لهستاني مدير يکي از معروف ترين مراکز پرورش اسب دنيا مي باشد و از اسب هاي عرب ايراني بسيار تعريف و تمجيد نمود.

DSC_9165.jpg

در اين مسابقه که حدود 30 راس از اسب هاي اصيل خالص ايراني حضور داشتند و در 6 گروه تقسيم بندي شده بودند، فردخت به مالکيت شرکت شير پاستوريزه قلعه تل به عنوان اسطوره زيبايي کره ماديان ها، غوغا رامهرمز به مالکيت ياسر نريماني اسطوره زيبايي کره نريان ها، چريس متعلق به شيرين سالارتاش اسطوره زيبايي ماديان هاي بزرگسال و خالدخان به مالکيت اصغر ترابي به عنوان اسطوره زيبايي نريان هاي بزرگسال انتخاب شدند.
DSC_9044.jpg

جوايز ارزنده اي براي اين نمايش در نظر گرفته شده بود که رضايت خاطر مالکين محترم اسب را به دنبال داشت. اسب اول هر گروه يک نيم سکه بهار آزادي و اسب دوم يک ربع سکه دريافت مي نمودند. تنديس مخصوص و حکم براي اسب هاي برتر هر گروه و اسب هاي قهرمان و نايب قهرمان، رزت براي کليه اسب هاي شرکت کننده و جل قهرماني ساخته شده از قلمکار اعلا که از صنايع دستي اصفهان مي باشد و با نشان مخصوص مسابقات طراحي شده بود ديگر جوايزي بود که به اسب ها و مالکان آنها اهدا شد. ضمن اينکه شرکت زالدي اسپانيا يکي از حاميان نمايش براي اسب هاي برتر قهرماني جوايزي را شامل لوازم سواکاري در نظر گرفته بود که مهمترين آنها يک زين جديد استقامت بود که به اسطوره زيبايي نريان هاي بزرگسال اهدا شد.
DSC_9024.jpg

کليه اسب هاي شرکت کننده در باکس هاي در نظر گرفته شده اسکان داده شده بودند و چيدمان ميدان، نظم محل برگزاري و از همه مهمتر قضاوت دکتر مارک ترلا مورد توجه اکثريت حضار قرار گرفت. به عقيده برخي کارشناسان حاضر در محل مسابقه اين داور بهترين داوري بود که تا کنون توانسته اسب هاي عرب ايراني را قضاوت کند و خصوصيات اختصاصي اسب هاي اصيل ايراني را نيز مد نظر قرار دهد که اين مورد بسيار قابل توجه و ارزشمند مي باشد.
اجراي اختصاصي مسابقه براي اسب هاي عرب ايراني موجب خوشحالي بسياري از علاقه مندان اين نژاد ارزشمند و در حال انفراض شده بود که بارها برگزار کنندگان را مورد تفقد و تشکر خود قرار دادند.
DSC_9990.jpg

اسب هاي استان اصفهان نيز مقام هاي خوبي را کسب نمودند که اين نشان از توجه بيشتر اسبداران اين استان به اسب هاي عرب خالص ايراني مي باشد.
اين مسابقه در باشگاه سوارکاري اصفهان و با حمايت مالي شرکت اسبداران و سوارکاران اصفهان، کانون حمايت از اسب اصيل ايراني، شرکت زالدي اسپانيا، هيات سوارکاري استان کرمان، مالک سيلمي خالدخان و برخي علاقه مندان ديگر برگزار شد.
استقبال علاقه مندان از تماشاي اين مسابقه نيز بسيار قابل توجه بود و علي رغم اينکه روز پنجشنبه بود، اما در ساعات بعد از ظهر تقريبا" تمامي سکوها مملو از حضور اسبدوستان شهرهاي مختلف ايران بود.
اين نمايش هر چند کاستي هايي نيز داشت اما در حالي با شور و هيجان خاصي برگزار شد که فصل کشت خوزستان، افت شرايط بدني اسب ها به دليل گرماي تابستان و فصل برداشت پسته در استان کرمان، سبب شده بود بخشي از اسبداراني که قصد حضور خود و اسب هايشان در مسابقه را داشتند نتوانند موفق به اين امر شوند.
از بازديد کنندگان ويژه اين مسابقه مسوولين مرکز اصلاح نژاد دام کشور را مي توان نام برد که از سوي وزارت جهاد کشاورزي در اين رويداد حضور داشتند.
شرکت کنندگان در کلاس داوري نيز به صورت عملي در اين نمايش آموخته هاي خود را به تمرين گذاشتند و سوالات خود را بعد از هر گروه از دکتر مارک ترلا داور مسابقه و مدرس کلاس پرسيدند.

برگرفته از سایت اسب؛ پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایران - Horse Iran, Equine
عکس : حمزه کرباسی

 

ایمان

Active member
درست تعداد اسبها کم بوده اما خدایی شکوه وزیبایی محل مسابقه و تدارکات رو ببینید
انصافا هادی کرباسی زاده تو ایران حرف اول رو میزنه
دستش دردنکنه خدا قوت داره
 

sohrab

Active member
چه جشنواره خوش آب و رنگی بوده!:smilingsmiley:
حیف نبود تحریمش کنید فقط به خاطر اینکه غیر خودی برگزارش کرده؟!:sadsmiley:
 

Hamzeh

New member
ممنون
بله خانم زیلینگر از شرکت زالدی اسپانیا بخشی از جوایز جشنواره را به عهده داشتند.
ایشون یک زین بسیار عالی به اسطوره ی زیبایی این دوره که خالد خان بود هدیه دادند که توی عکس ها مشخصه.
 

s.parizimanesh

Active member
فكر ميكنم دفاع از سمرقند زياد منطقي نباشه
يه سر سنگين ، دو تا دست معيوب كه نوه ها و نتيجه هاش هم ازش فيض ميبرن
ضمنا" يكي دوتا كره خوب از بين اين همه كره نميتونه دليل خوبي برا دفاع از سمرقند باشه :coolsmiley02:
اقا شما اینقدر تجربه از کجا اوردی بگو تا ما هم بریم دنبالش.
داریم میبینیم نوه های سمرقند علاوه بر کورس تو زیبایی هم مقامهای قابل توجهی اوردند
حالا دیگه نوه های سمرقند هم عتیقه شدند.
دستهای خراب هم در اثر هم خونی زیادی بعضیاشون بوده همه این عیب را ندارند.
 

s.parizimanesh

Active member
در ضمن شما گودی کمر و کپل بلند خون حدادیها که هم کره ها و نوه هاش دارند عیب نمیدونی؟؟؟
 

s.parizimanesh

Active member
دوستان اینجا بحث کردن هیچ فاییده ای نداره.خوزستان میبینمتون



[/size] احسان جان دلبندم . دکترم.عزیز تر از جانم .تو منظور من رو نمیفهمی.ما میگیم شما که زحمت میکشید کاری بزرگ انجام بدید وسایلش رو هم درست فراهم کنید.کلاس داوری با اسب دره شور و کرد اشتباهه.جلوی مارک ترلا خجالت نکشیدین گفتین اینا اسبهای ایرانن
اقای صنعتی اگه شما عرب بازی دلیل نمیشه به دره شورها و کردهایمان توهین کنی.این دو نژاد حتی از عربها هم بهترند همه چیز که قشنگی نیست بالاخره خون هم مطرح هست شما باید بدونی که کردها و اصفهانیها حاضر نیستند به اسب عرب حتی خوراک بدهند.
در ضمن شو سواره کردها دیدم وقت سواری انسیاتور فک داور خارجی چسبیده بود ازش فیلم میگرفت.
 

Hamzeh

New member
متاسفانه چون موضوع مربوط به کلاس داوری اسب عرب در اصفهان بسته شده بود مجبور شدم توی این موضوع خبر و عکس ها را بزنم که مرتبط باشند.

برگزاری کلاس داوري زيبايي اسب عرب در اصفهان

Davari89-01.jpg






کلاس اندام شناسي و داوري زيبايي اسب عرب با تدريس دکتر مارِک ترِلا از لهستان 30 و 31 شهريور و 1 مهر در اصفهان برگزار شد.
در اين کلاس 40 نفر از علاقه مندان علم و دانش اسب، از 13 استان اصفهان، آذربايجان شرقي، تهران، خراسان رضوي، خوزستان، فارس، قزوين، کرمان، کهکيلويه و بوير احمد، مازندران، مرکزي، همدان و يزد حضور داشتند و به دليل ظرفيت محدود کلاس، حدود 25 نفر رزرو ديگر موفق به استفاده از اين کلاس نشدند.

DSC_8603.jpg

اين کلاس يک روز به صورت تئوري، يک روز به صورت عملي و يک روز به صورت تجربه نمايش برگزار شد.
بخش تئوري در سالن همايش هتل زهره و از ساعت 10 صبح الي 6 بعد از ظهر برگزار شد که در پايان آزمون تئوري شامل 30 سوال طراحي شده توسط مدرس از شرکت کنندگان اخذ شد.
قسمت عملي در باشگاه سوارکاري بهشت خميني شهر از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر انجام گرفت که شرکت کنندگان ابتدا بر روي چند اسب به صورت عملي نکات آموزشي را فرا گرفتند و سپس با حضور 5 نريان در يک گروه امتحان عملي خود را بر روي فرم مخصوص امتحانات عملي اين رشته ثبت کردند.
DSC_8739.jpg

روز سوم نيز در نمايش اسب هاي عرب ايراني که در باشگاه اصفهان برگزار شد، شرکت کنندگان به صورت اختياري اسب هاي شرکت کننده را امتياز داده و در پايان هر گروه، سوالات خود را از دکتر ترلا مي پرسيدند.
در روز سوم نيز از سوي دکتر مارک به شرکت کنندگان در اين کلاس در حضور تماشاگران نمايش، گواهي حضور در دوره اهدا شد.
در صحبت هاي صورت گرفته با شرکت کنندگان، مشترکا" بر اين نکته تاکيد داشتند که سطح کلاس و مطالب مطرح شده در آن بسيار بالا بود و برخي معتقد بودند که چندين هفته اين کلاس بايستي ادامه داشته باشد تا از دانش اين مدرس بتوان استفاده برد.
DSC_8893.jpg

نظم کلاس، نحوه برگزاري، پذيرايي و ساير موارد نيز مورد رضايت شرکت کنندگان بود و دکتر ترلا نيز به خاطر برنامه ريزي مناسب و نحوه ي اجراي خوب اين کلاس به برگزار کننده تبريک گفتند.
نتايج امتحانات اين کلاس طي چند ماهه آينده توسط دکتر ترلا و پس از تصحيح برگه هاي امتحاني اعلام خواهد شد.
اين دوره توسط شرکت تعاوني اسبداران و سوارکاران اصفهان زير نظر فدراسيون سوارکاري کشور و با همکاري کانون حمايت از اسب اصيل ايراني برگزار شد. فدراسيون سوارکاري به کليه شرکت کنندگان گواهي شرکت در کلاس خواهد داد و از سوي اين فدراسيون، سيدضيا وکيل السادات از پیشکسوتان پرورش اسب اصیل به عنوان ناظر معرفي شده بود که بر کلاس و نمايش نظارت داشتند.
DSC_9362.jpg



برگرفته از سایت : اسب؛ پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایران - Horse Iran, Equine
عکس : حمزه کرباسی
 
اقا شما اینقدر تجربه از کجا اوردی بگو تا ما هم بریم دنبالش.
داریم میبینیم نوه های سمرقند علاوه بر کورس تو زیبایی هم مقامهای قابل توجهی اوردند
حالا دیگه نوه های سمرقند هم عتیقه شدند.
دستهای خراب هم در اثر هم خونی زیادی بعضیاشون بوده همه این عیب را ندارند.
پرواز عزيز پس در اينكه كره ها و نوه ها و ...... سمرقند ايراد دست دارند شكي نيست:winksmiley02:
اما هم خوني در خيلي از كره هاي مبارك هم هست ولي نميدونم چرا اونا دستو پاشون خراب نشده
در نوشته قبلي هم عنوان كردم چند كره خوب دليل بر بي نقص بودن نيست
مطمئنا" اونائي هم كه خوب شدن در اثر اختلاط با يه خون خوب و تاثيرگذار بوده:winksmiley02:
 
آقا اشون راست مگن سمرقند خوب نیست
 

پیوست ها

  • (32).jpg
    (32).jpg
    153.2 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • P1020918.JPG
    P1020918.JPG
    145.8 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • Picture 210.jpg
    Picture 210.jpg
    72.4 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • Picture 205.jpg
    Picture 205.jpg
    197.4 کیلوبایت · بازدیدها: 12

gorg

Member
اقای صنعتی اگه شما عرب بازی دلیل نمیشه به دره شورها و کردهایمان توهین کنی.این دو نژاد حتی از عربها هم بهترند همه چیز که قشنگی نیست بالاخره خون هم مطرح هست شما باید بدونی که کردها و اصفهانیها حاضر نیستند به اسب عرب حتی خوراک بدهند.
در ضمن شو سواره کردها دیدم وقت سواری انسیاتور فک داور خارجی چسبیده بود ازش فیلم میگرفت.

پس باید دید چرا دنبال برگزاری شو اسب عرب هستن یا کلاسای داوری و استقامت حتما میگن عرب بازا یه تختشون کمه میشه ازشون پول در آورد دیگه پس بزرگا حق دارن که اصفهان رو تحریم کنن
 

s.parizimanesh

Active member
ببخشيد تو چندتا كره حداد اين قضيه صدق ميكنه پرواز عزيز؟من كه چند ين كره حداد ديدم تو تعداد خيلي معدودي اين صدق ميكنه ولي من تو نوه ونتيجه هاش چيزي نديدم جز سابقه درخشان :dodgy:
مادر خالص ایرانی دو خط و خونی عمده بنام سمرقندی و حدادی داریم
این خوب نیست که عیب سمرقندیها را دیده و عیب حدادی را بپوشانیم باید با تلفیق این دوتا اسب خوب تولید کنیم که عیبهای هم را بپوشانند.
در ضمن بیا کره و نوه و نتیجه از حداد نشونت بدم که این عیب را دارند.
نمیدونی بدون.

پرواز جان من تعصب شما رو نسبت به اسب كرد تحسين ميكنم ولي ميدوني چرا فك داور خارجي چسبيده بود ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!فكر نميكني تو ذهنش ميگفت اين اسباي ديوونه رو اين اصفهانياي عزيز با چه دل و جر اتي سوار ميشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:sadsmiley:
من نسبت به همه اسبهای ایرانی تعصب دارم
اون داور هم به سوار کاری نداشت همچین اسب پر خونی تو عمرش از نزدیک ندیده بود .

پس باید دید چرا دنبال برگزاری شو اسب عرب هستن یا کلاسای داوری و استقامت حتما میگن عرب بازا یه تختشون کمه میشه ازشون پول در آورد دیگه پس بزرگا حق دارن که اصفهان رو تحریم کنن
میدونی چرا دنبال شو هستند اره چون عرب درامد داره
بهت قول میدم اگه کرد هم مثل عرب ثبت جهانی بود یک اصفهانی دنبال عرب نمیرفت
استقبال از مسابقه امسال را دیدی 87 را هم دیدی چرا شلوغتر بود چون مسابقه کردها هم بود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا