EL Amin

Farib

Member
سلام . اقا سجاد امید وارم از انتخای el amin نتیجه خوبی بگیرین تا ما هم خوشحال باشیم و از سویی یه سال به رسیدن به اسبهایی که در نظر دارین نزدیکتر شیم.
جناب نورالدینی یه سری عکس منتشر نشدهداریمکه به زودی منتشر میشن ولی در حال حاظر اسب در شرایط خوبی برای عکس نیست چون از اواخر مرداد پارسال کشش هاش شروع شده و بی توقف ادامه داشته به عیر از زمانی که یه بیماری سخت تو کردان خیلی کارش رو تحت شعاع قرار داد و همینطور خیلی ضعیف شد. شکر خدا از اول فروردین ماه دوباره به شدت زیر کششه و هفته ای 4 روز با 2 بار کشش تو روز و 2 روز هم یک بار کشش میگزرونه . همینطور سواری روزانه . از سویی نمیتونیم تغذیه اش رو بالاتر از این ببریم چون باعث مشکل کبدی و کلیوی میشه. در حال حاضر ضاهر خوبی داره ولی فشار زیادی روشه و شرایط عکس رو نداره ایشالا در اولین فرصت یهسری عکس جدید میزاریم. ولی عکسای جدیدی از کره هاش رسیده که میزیارم و همینطور یه سری دیگه از خواهر برادراش.
 

Farib

Member
Luanda دختر el amin

2007 2:nd place at the Internat. B-show, Blommeröd, (15 entries)
2007 3:rd place at the Swedish National
2008 Classwinner at the Swedish National
miniIMGP9142.jpgminiIMGP9156.jpg


prizcilla دختر el amin یکی از پر افتخار ترین مادیانهای سوید . 2 بار قهرمان قهرمانان مادیانهای سوید . 2 بار بهترین اسب شو و پرامتیازترین اسب شو و برنده زیباترین صورت. top five جام ملت ها و مقامهای دیگه
IMGP7402.JPG Prizcillasmall20111799_klar.jpg


veronica دختر el amin نایب قهرمان فنلاند 2011 . قهرمان کره مادیانها 2007 و بهترین اسب شو 2007
JB Veronicaa SE ox (El Amin BE x Waliza SE). Finnish Silver Champion Mare 2011. Finnish Champion.jpg
 

sajad

Member
مگه میشه کسی این سیلمی زیبا رو انتخاب کنه و نتیجه خوبی نگیره؟!!!!
 

Farib

Member
EL AMIN FOALS.JPGEL AMIN FOALS 2.JPGEL AMIN FOALS3.JPG این هم اعلام رسمی یه سایت سویدی در مورد کره های EL AMIN فقط در کشور سوید که البته خیلی کمتر از تعداد واقعی کره هاست چون اینجا 45 تا یا بیشتر ثبت شده ولی تعداد کشش ها و زایمانهای مادیانهای کشش شده از این سیلمی در سوید 63 مادیان بوده. یه دلیلش اینه که مادیانهای کشش شده توسط شخص دیکه ای در کشور دیگه ای leas شده بودند. یا در این سایت ثبت نشده.
 

Farib

Member
سجاد جان مادیان دارها بسیار زیادی در سراسر جهان از این سیلمی استفاده کردن. کره هاش در امریکا و اروپا و خاور میانه هستن . مادیانهای قهرمان جان و قهرمان اروپای قابل توجهی از این سیلمی کشش شدن مثل as micha apal قهرمان جهان . psyche amber gem قهرمان جهان. kwestura قهرمان جهان و قهرمان اروپا که پارسال از el amin بوک شده بود و همینطور از عجمان . lidia قهرمان اروپا و قهرمان سوید . el amin جزو سیلمی های بسیار خوب اروپابود . در قرمانی جهان scape ibn navarrone. al lahab و WH JUSTICE رو که هر سه اسطوره های اسب اصیل دمیا هستن رو با اقتدار شکست داده بود. افتخار های EL AMIN در شو مال بزرگترین اسبهای دنیاست. در تولید که خودتون میبینید . وقتی یه سیلمی قهرمان اروپا تولید میکنه و چندین قهرمان گروه A یعنی تولیدش بسیار خوبه. ولی باید توجه داشته باشین بهترین سیلمیها . سیلمی هایی هستن که از هر 10 کره یم کره خیلی خوب . وبیش از 3 کره خوب داشته باشه و کره های بد هم توش هست. یه دلیلش اینه که شما به عنوان مالک مادیان باید ببینی مادیانت چی نیاز داره و بهش بدی. اگه تشخیص میری EL AMIN تو کره هاش فلان ایتم رو اصلاحنمیکنه و شما هم همون ایتم رو برای مادیانت میخوای به سیلمی های دیگه هم توجه کن و اگه سیلمی دیگه ای نبود که به اندازه EL AMIN اصلاح کنه کشش کن. در مورد این تو صفخه های اول بیشتر توضیح دادم و تو تاپیک کدام سیلمی خارجی هم نوشته شده. در کل مخلصیم :tonguesmiley:
 

sajad

Member
بله حتی مروان الشغیب هم نتونسته تمام کره های درجه یک بده و لی با این وجود کره هایی که داده همه خوب بوده اند.
اما طی تحقیقاتی که ما از ال امین کردیم و راهنمایی های شما و دوستان عزیز انجمن ما به این نتیجه رسیدیم که سیلمی بهتر از ال امین برای مادیان هایمان تا الان در ایران نیست.
 
متاسفانه بعضی از شهرستانهای ما یا تولید کننده هامون به قضیه با غرور وتعصب نگاه میکنن و غرورشون اجازه نمیده از سیلمی دیگه بغیر شهرخود ویا سیلمی خودش که همخونی رو ترجیح میده (کشش با دخترای سیلمی خودش ).به کشش باسیلمی مثل el aminو این باعث یک تولید نامعقول وبه قول تولید کننده ها قضیه ای دور از اصلاح .(کاش تولید کنندگان اسب عربمون به قضیه اصلاح اهمیت بیشتری بدن)البته تازگیا خرید اسب مخصوصاجنس مادیان بین تازه واردا رواج پیدا کرده و باتوجه به مشاوره نادرست مالکان مادیونها وراهنمائیهای غلط سود جویان به تولید واصلاح اسب عربمان ضربه میزنن واین جای تاسفه برا جامعه اسب کشورمان
 
اینم پدر ال امین که عین خودش (ال امین) تولید کرده
انشالله با توجه به سابقه قبلی ال امین تو ایران هم اینکارو میکنه!:wacsmiley:
 

پیوست ها

  • psytadel-01.jpg
    psytadel-01.jpg
    25.4 کیلوبایت · بازدیدها: 18
یه خبر بسیار خوشحال کننده:
فریبرز عزیز قراره یه فیلم بسیار خوب از حرکت ال امین بسیار زیبا بگیرند و به دوستداران ال امین مژده این کارو دادن از جمله به من!
آقا ما بی صبرانه منتظریم یه کاری کنید داش فریبرز:biggrin:
 

Farib

Member
یه سری از کره های موفق ال امینرو که تا به حال خیلی معرفیشون نکردیم :
ATHINA (EL AMIN X lady psyche)f
مقام اول گروه در مسابقات زیبایی قهرمانی ملی بلژیک 2009
athina ( el amin X lady psyche) 1st in class and bronze champion in belgian nationals 2009.JPG
 

Farib

Member
AB Volge ( EL AMin X VOlga) f
مقام دوم فرانکفورت 2009
مقام اول و مدال برنز مادیانهای جوان مسابقات بین المللی اشتروهن 2009
top 5 مسابقات آیندگان اروپا
نکته خوب در موزد این مادیان که از تولیدات خوب ال امینه اینه که در حال حاضر دو مادیان از خط خونی خیلی نزدیک به volga مادر ab volge و با کیفیت خیلی بهتر در مهرگان هستن و از ال امین کشش شدن. امید واریم خیلی بهتر از ab volge jولید کنن :winksmiley02:

مشاهده پیوست 42618ab volge ( el amin X volga).jpg
 

Farib

Member
لینک زیر هم مربوط یه فیلم کره ال امین ab volge هست . کره مادیونی که متولد سال 2008 ه. این فیلم . تیپ و حرکت و صورت و بدن کره های ال امین رو نشون میده.
AB Volge 4,86 MB.wmv - YouTube
 
AL MOUBARAK
El Amin x Galifa by Nadejni
 

پیوست ها

  • AL MOUBARAK El Amin x Galifa by Nadejni.jpg
    AL MOUBARAK El Amin x Galifa by Nadejni.jpg
    42.6 کیلوبایت · بازدیدها: 7
AL MOUBARAK
El Amin x Galifa by Nadejni
 

پیوست ها

  • AL MOUBARAK El Amin x Galifa by Nadejni 1.jpg
    AL MOUBARAK El Amin x Galifa by Nadejni 1.jpg
    85.7 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • AL MOUBARAK El Amin x Galifa by Nadejni.jpg
    AL MOUBARAK El Amin x Galifa by Nadejni.jpg
    163 کیلوبایت · بازدیدها: 9

سایه

Member
تبریک میگم اسب با ارزشیست ...ایشالا بتونه جایگزین سیلمی های با ارزشی که امسال از دست دادیم بشه...
 
بالا