lord bey shah

s.parizimanesh

Active member
سلام
سهراب خان مطمین باش اگه میشد 1 کلاس بالاتر رو با این پول وارد کرد اقای شریف حتما این کار رو میکرد
اقای زمانی شما هم همینجوری و بدون اطلاع نظر ندین( قصد توهین ندارم) ولی مقام اول زیبایی 2009 پاریس به قیمت 1200000000تومان(1000000یورو) در محل مسابقه فروخته شده حالا نسبت ببندین وقیمت یک کلاس بالا تر از لرد یا خود لرد رو حساب کنید در ضمن اقای شریف کاملا شانس اوردن که اسبی رو که مقام پنجم دنیا رو از ان خود کرده با این قیمت خریدن
پس بجای حسادت و غرض ورزی از مالکین و کسایی که سرمایشون رو وقف پیشرفت صنعت اسب در ایران میکنند حمایت کنیم( گرچه اقای شریف از حمایت من و امثال من بی نیاز هستند)
بزارید رک بگم: مسابقات زیبایی امسال یزد در ابتدا قرار بود با حضور تمام اسبها (تولید ایران و وارداتی ) انجام بشه ولی به دلیل اینکه همه میدونستن که لرد بی رقیبه و سایر وارداتی ها در برابر اون شانس زیادی ندارن و عوامل اجرایی به دلیل مشخص شدن ضعف تولیدات داخلی در برابر تولیدات اروپایی نمی خواستن امثال اقای شریف در این میدان مطرح بشن ....از حظور اسبهای وارداتی جلو گیری کردند وگرنه اقای شریف با اسبهای وارداتیشون فرصت عرض اندام به هیچ یک از اسبهای خون خارجی نمیدادند
اگر کسی شک داره میتونه بره و اسبای وارداتی اقای شریف رو از نزدیک ببینه
 

sohrab

Active member
پرواز گفت:
اقای شریف کاملا شانس اوردن که اسبی رو که مقام پنجم دنیا رو از ان خود کرده با این قیمت خریدن
پس بجای حسادت و غرض ورزی از مالکین و کسایی که سرمایشون رو وقف پیشرفت صنعت اسب در ایران میکنند حمایت کنیم( گرچه اقای شریف از حمایت من و امثال من بی نیاز هستند)

پرواز جان این جمله ها برات آشنا نیستن؟!!!! :-X


نوشته: پرواز
وارد کننده ها باید خدا رو شکر کنن که اگه بنده ی حقیر هیچ کاره ام وگرنه نسل اسب وارداتی که با سیاست غرب و برای نابودی اسب اصیل ایران وارد کشور شده رو نابود میکردم و میدادم همه رو بسوزونن . ببخشید من در این مورد شدیدا تعصب دارم

این اسب های وارداتی و صاحباشون دارن همه جوره اسب خالص رو از بین میبرن


من حاضرم روزی 1000 بار اصیل اسبان ایرانی از روم رد بشن ولی هیچکس اونا رو با خون مصری و امریکایی و مقایسه نکنه
 
من تقریبا در هفته 2 بار پیش لرد بی شاه هستم.هر قدر از این اسب بگم کمه ولی باز هم معتقدم که اسب اصیل ایران رو نباید فراموش کرد اما متاسفانه من اینده ی اسب اصیل رو اصلا خوب نمیبنم
 
از سراسر ایران اسبای زیادی میخوان بیارن تا از لرد بکشن
ما در سیرجان حدود 6 مادیون از خودمون از لرد کشیدیم كه ساله اینده منتظره کره هاش باشین
 
عكس لرد بي شاه،پنجم زيبايي دنيا در سيرجان

اقاي زنگي ابادي در حال سواري كردن لرد
 

پیوست ها

  • 1.gif
    1.gif
    70.3 کیلوبایت · بازدیدها: 257
  • 2.gif
    2.gif
    89.2 کیلوبایت · بازدیدها: 231
  • 3.gif
    3.gif
    48.5 کیلوبایت · بازدیدها: 189

سنا

Active member
پاسخ : lord bey shah

منتظر كره هاش ميمونيم ببينيم اين 5 زيبايي دنيه چي ميده!
 

.Ehsan.

New member
این موضوع صحت داره که میگن لرد کمترین نمرش تو شوو مربوط به دست و پاهاش هست؟ اخه از چند نفر شنیدم که نقطه ضعفش دستو پاشه!
 

sohrab

Active member
moien گفت:
لرد بی شاه مقام پنجم زیبایی دنیا در 2008 رو داره که الان 3 ساله هست
من سیرجانیم اگه اطلاعات خواستبن بفرما‌یید بپرسين

خیلی روی این کلمه ی "مقام پنجم دنیا" حساب نکنید

سالانه مسابقات بین المللی زیادی در سراسر دنیا برگزار میشن. از نظر اعتبار و کیفیت و تعداد شرکت کننده ها خیلی متفاوت هستند. مسابقه های هم هستند که گروه 6 اسبه هم در آن دیده میشه!

لرد دقیقا در چه مسابقه ای پنجم شده؟
اسبهای امریکا و عربستان هم رقیبش بودند؟
 

امید زمانی

Active member
سیلمی زیباست اما نه اونقدر که فکر میکردیم !با این هزینه میشد قهرمان scottdale رو آورد نه اسبی که تو یه مسابقه که معلوم نیست در چه سطحی برگزار میشده اون هم در لهستان مقام پنجم را گرفته !به نظر من یه مقدار دست های واسطه ها خیلی کارها رو کرده !ما سیلمی از این زیباتر تو ایران داریم
 
گفتگو با عليرضا شريف


اسب تنها حيواني است كه خداوند در قرآن بر نفسش قسم خورده است و پيامبر گرامي ورزش سواركاري را بر بندگان سفارش كرده است. تاريخ سرشار از اسم شخصيت‌هاي بزرگ و اساطيري است كه همواره با اسم اسب‌شان همراه آمده‌اند پس شايد بتوان سهمي از تاريخ بشريت را متعلق به اسب دانست.
اسب داران زيادي ديديم ولي بين آنها كسي كه به مشكلات زندگي نخندد نبود. شايد آنها عبور كردن از مشكلات را سوار بر اسب آسان مي‌دانند. همه ورزش‌ها به گونه‌اي با روح و روان انسان سركار دارند ولي ورزش سواركاري را مصداق اين ارتباط تنگاتنگ ديديم.
پاي صحبت عليرضا شريف، از نامداران پرورش دهنده‌ی اسب از سيرجان نشستیم تا اين عرصه را از زوايايي متفاوت بررسي كنيم. اين گفتگو در ادامه آمده است:
از ديدگاه شما اسب چه معنا و مفهومي دارد؟
براي من اسب فراتر از يك حيوان است و در حال حاضر هيچ چيز به جز اسب در ذهن من وجود ندارد. براي من هر اسب دارای شخصيت خاص خود است پس هيچ تكرار كِسل كننده‌اي وجود ندارد و هر لحظه كه مي‌گذرد اين علاقه‌ی من بيشتر مي‌شود.
از وضعيت پرورش اسب و سواركاري در ايران بگوييد؟
پرورش و توليدات در ايران خوب است ولي در مقايسه با دنيا بسيار عقب هستيم كه توجه بيشتر مسئولان به اين رشته ورزشي را مي‌طلبد. اشكال ديگري كه وجود دارد اين است كه هنوز پرورش اسب و سوارکاری در ايران به روش‌هاي سنتي صورت مي‌گيرد و ما با علم روز آشنايي چنداني نداريم كه عدم وجود مربياني آشنا به علم روز و در سطح جهاني خود از مسبب‌هاي اين امر است.
آيا چهره بين‌المللي اسب و سواركاري ايران تحت تاثير مجادله‌هاي سياسي كشورمان قرار نگرفته است؟
ما نمي‌توانيم صادرات اسب داشته باشيم اما نه به دليل تحريم‌هاي سياسي يا كارشكني‌هاي خارجي‌ها بلكه تنها علت آن كم كاري است که از خودمان سر می‌زند. در حقيقت ما شرايط لازم براي اين كاررا محقق نكرده‌ايم. كه نبود حتي يك قرنطينه در كشور از اين موارد است.
چرا بايد شاهد عدم قانون‌مداري برخي مسابقات اسب در ايران باشيم؟
چون برگزاركنندگان مسابقات خود از توليد كنندگان اسب هستند هراس دارند كه اسب‌هاي وارداتي بازار توليدات آنها را تحت تاثير بگذارد و اجازه ورود اسب‌هاي وارداتي به مسابقات داخلي را نمي‌دهند.
چه تبعاتي دارد؟
چون ايران عضو انجمن اسب عرب جهان (OHAW) است، پس بايد قوانين اين انجمن را نيز رعايت كند. كه اين گونه تصميمات مي‌تواند چهره كشورمان را در اين انجمن خدشه‌دار كند.
فكر نمي‌كنيدبراي رقابت‌هاي بين‌المللي نياز داريم پا را فراتر از اسب‌هاي داخلي بگذاریم؟
بله، ما بايد براي بين‌المللي شدن از تركيب اسب‌هاي عرب خارجي با اسب‌هاي داخلي هراسي نداشته باشيم، چه بسا واردات اسبي به نام مبارك توسط خانم قره‌گوزلو به همين منظور بوده است.
در حال حاضر به عنوان رييس هيئت سواركاري سيرجان، چه تصميمات و اقداماتي براي انجام دادن داريد؟
هميشه آرزوي من اين بوده كه براي اسب سيرجان كاري بكنم. سال گذشته چهار مسابقه استقامت برگزار كرديم كه هزينه 3 تا از آنها را من پرداختم. تصميم داريم هر فصل يك مسابقه استقامت در سال جاري برگزار كنيم كه تحت نظر هيئت سواركاري استان باشند. البته اين نيازمند همكاري مسئولين تربيت‌بدني و حضور سواركاران سيرجانی است. اگر شركت‌هاي دولتي كه براي ورزش هزينه مي‌كنند، بتوانند كمك مالي به هيئت سواركاري بكنند، ما قول مي‌دهيم كه مسابقات پرش با اسب كشوري را در سيرجان برگزار كنيم. قابل ذكر است كه برگزاري دو مسابقه پرش با اسب را نيز امسال در شهرمان در دستور كار داريم.
وضعيت اسب سيرجان در سطح كشوري به چه شكل است؟
سيرجان همواره علاقه‌مندان زيادي به اسب داشته است و اسب‌هاي عرب سيرجان از بهترين‌هاي كشور هستند. قابل ذكر است در شهرمان حداقل 05 اسب عرب وجود دارد و اين در مقايسه با يزد كه مركز اسب عرب ايران است و003اسب عرب دارد قابل توجه است.
همكاري‌هايي كه از اداره تربيت‌بدني سيرجان انتظار داريد؟
پيشرفت سواركاري سيرجان شتاب بيشتري پيدا مي‌كند اگر ما داراي يك پيست اسب‌دواني و باشگاه دولتي باشيم. اگر نهادهاي دولتي شهرمان بتوانند زميني در اختيار ما بگذارند حتي من با هزينه‌ی شخصي يك پيست با استانداردهاي جهاني خواهم ساخت و حاضر به دادن تعهد در اين مورد نيز هستم.
حمايت‌هاي شركت گل‌گهر از اين رشته ورزشي چه پيامدهایي مي‌تواند داشته باشد؟
ما با كمترين كمك از جانب گل‌گهر مي‌توانيم در قالب تيم سواركاري سيرجان در مسابقات كشوري حاضر شويم و من قول كسب كردن مقامات زيادي را مي‌دهم. گل‌گهر حتي اگر يك دهم سرمايه‌اي كه خرج يكي از تيم‌هاي ورزشي‌اش مي‌كند به ورزش سواركاري اختصاص دهد ما مي‌توانيم با سواركاران بومي بسياري مقام‌هاي اين رشته در كشور را به سيرجان بياوريم.
حضور مربي گرانقدر استان؛ آقاي هادي زنگي‌‌آبادي در سيرجان كه توسط شما محقق شده است، با چه هدفي بوده است؟
هدف، فقط پيشرفت سواركاري سيرجان خصوصا در رشته پرش با اسب بوده است، اميدواريم كه با حضور آقاي زنگي‌‌آبادي بتوانيم سطح رشته پرش با اسب شهرمان را هر چه سريعتر ارتقا دهيم.
در آخر، يك خبر خوش به علاقه‌مندان اين ورزش بدهيد؟
جهت استفاده‌ی علاقه‌مندان به ورزش سواركاري، باشگاهي را تحت نظر آقاي زنگي‌‌آبادي در شهرك صنعتي راه‌اندازي كرده‌ايم تا شاهد پرورش سواركاراني ماهر و آشنا به اين علم در شهرمان باشيم.
 

امید زمانی

Active member
سهراب گفت:
لرد دقیقا در چه مسابقه ای پنجم شده؟
اسبهای امریکا و عربستان هم رقیبش بودند؟
اینم رقیبهای لرد بی شاه سهراب نظرتو بگو
http://www.straightegyptians.com/international/european-championships-2008/colts.html
این هم یک فیلم از لرد
http://www.minnesota-arabians.pl/mov/Lord.wmv
و این مسابقات international پاریس
http://www.straightegyptians.com/international/paris2008/colts.html
 

vatan

Member
ضمن احترام به آقای شریف و دیگر اسب داران استان کرمان و به خصوص شهر سیرجان
آقای شریف به نکات خوبی اشاره کردند که نشان از دغدقه ایشان !!! نسبت به تولید اسب عرب در حد استانداردهای بین المللی!!! هست.
ولی نکته ای که وجود داره این هست که آیا ما با وارد کردن اسب از خارج این هم نه اسبهای طراز اول بلکه دست چندم آیا میتونیم به دنیا اسب عرب شو!! صادر کنیم؟؟؟؟
سوالی که در ذهن بنده هست این هست که ایشون به دلیل زیاد بودن مال و اموال اقدام به وارد کردن اسب عرب کردنند یا به دلیل ایجاد اشتغال دراز مدت برای مردم سیرجان تا در آینده بتوانند کره های لرد را به اقصی نقاط دنیا!!! صادر کنند.
خانم قره گوزلو یکی از اشتباهاتی که کردنند و یا بهتر بگم بزرگترین اشتباه ایشون( قصد هیچ بی احترامی به کارهای ایشان را ندارم) وارد کردن مبارک و از بین بردن خون خالص ایرانی بود تازه آقای شریف کار خودشون را با خانم قیاس کردنند!!!!
اگه هنر وارد کردن اسب باشه که ما تو این کشور پول دار تر از آقای شریف کم !!! نداریم که حاضرند بیشتر از اینها پول هم بدهند.
ای کاش آقای شریف یه مقدار در رابطه با ذخاییر ژنتیکی مطالعه میکرد یا حداقل از کسی سوال میکرد که این ذخایر ژنتیکی که میگند یعنی چه!!!!!
به هر حال معلوم هست که ایشان اهل مطالعه !!!! هستند و با علم به این کار اقدام به وارد کردن اسب کردنند.
بنده با وارد کردن اسب مشکلی ندارم ولی چیزی که همیشه به دنبال وارد کردن اسب عرب خارجی به ایران دیده میشه کشش مادیانهای خالص ایرانی با این اسب ها هست. و نتیجه از بین رفتن عرب خالص ایرانی.
 
همه دقت كنيد كه آقاي شريف تحصيل كرده امريكاست و من به خوبي ميدونم كه خون خالص ايراني واسش چقدر اهميت داره
ولي دقت كنيد كه ما نبايد وارد كننده هاي اسب رو مسول خون خالصمون بدونيم بلكه اين بي توجهي مسولين كشوري هست.
اگه مشكل قرنطينه حل بشه ما واسه عرض اندام تو دنيا نياز داريم كه مقداري هم به طرف اسب عرب خارجي بريم و يكي از اهداف سيرجاني ها و اقاي شريف هم همينه
من فكر ميكنم اين گونه متهم كردن وارد كننده ها كم لطفيه
 

sohrab

Active member
moien گفت:
اگه مشكل قرنطينه حل بشه ما واسه عرض اندام تو دنيا نياز داريم كه مقداري هم به طرف اسب عرب خارجي بريم و يكي از اهداف سيرجاني ها و اقاي شريف هم همينه
من فكر ميكنم اين گونه متهم كردن وارد كننده ها كم لطفيه

نمی فهمم این چه توهمیه که بعضی ها بهش دچارند!!! فکر میکنید دنیا منتظره مشکل قرنطینه ایران حل بشه که خون مبارک و لرد و سایر سیلمی های از رده خارج را برگردونه و استفاده کنه؟ ببینید مهمترین تفاوتی که اسب با پرتقال داره اینه که، خوب هاش برای مصرف داخله و کمتر خوبهاش!! برای صادرات به جایی مثل ایران که دچار تب واردات شده. اگر روزی زمینه صادرات فراهم بشه، قطعا خریدار جنسی هستند که ندارند.

http://www.horse.ir/fa/index.php/topic,4560.0.html
 

vatan

Member
moien گفت:
همه دقت كنيد كه آقاي شريف تحصيل كرده امريكاست و من به خوبي ميدونم كه خون خالص ايراني واسش چقدر اهميت داره
ولي دقت كنيد كه ما نبايد وارد كننده هاي اسب رو مسول خون خالصمون بدونيم بلكه اين بي توجهي مسولين كشوري هست.
اگه مشكل قرنطينه حل بشه ما واسه عرض اندام تو دنيا نياز داريم كه مقداري هم به طرف اسب عرب خارجي بريم و يكي از اهداف سيرجاني ها و اقاي شريف هم همينه
من فكر ميكنم اين گونه متهم كردن وارد كننده ها كم لطفيه
از عکس شما هم معلوم هست که شما هم بسیار اهل مطالعه !! هستید و چند سالی را در کشورهای اجنوی!! گزرانده اید.
راستی داشت یادم میرفت شما با آن معین خواننده نسبتی داری؟؟؟
از روی عکس شما گفتم!!!
 
بالا