اسب

اسب سیلمی عرب اکسترن Ekstern

اسب سیلمی عرب اکسترن Ekstern

Ekstern (همچنین به عنوان Eukaliptus شناخته می شود) یک اسب سیلمی عرب قابل توجه است که به دلیل شجره نامه چشمگیر و موفقیت مداوم نمایشی اش شناخته شده است. او در سال 1990 در لهستان به دنیا آمد و در استودیوی ایالتی Michalów پرورش یافت.

اکسترن یک اسب سیلمی نیله قابل توجه با بدنی قوی، حرکتی ظریف و سر ظریف با چشمانی رسا بود. او تقریباً 15.2 دست (62 اینچ یا 157 سانتی متر) قد داشت.

شجره نامه او شامل اقوام بانفوذ عرب است، پدرش سیلمی مشهور لهستانی مونوگرام و سد او امیلدا، دختر پدر با نفوذ پالاس است.

اکسترن کار نمایشی موفقی داشت و عناوین قهرمانی و افتخارات متعددی را به دست آورد. او به عنوان قهرمان ذخیره ملی لهستان، جونیور اسب سیلمی نامیده شد و به عنوان قهرمان ملی نریان لهستان تبدیل شد. او همچنین در سطح بین المللی به موفقیت هایی دست یافت و عناوینی را در نمایش های معتبری مانند مسابقات قهرمانی اروپا و جام ملت ها به دست آورد.

اکسترن به عنوان یک اسب سیلمی در حال پرورش، تأثیر قابل توجهی بر روی نژاد اسب عرب گذاشته است. فرزندان او زیبایی، تیپ و حرکت او را به ارث برده اند و آنها را هم در رینگ نمایش و هم در پرورش اسب موفق کرده است. بسیاری از فرزندان او موفق به کسب مقام‌های قهرمانی شده‌اند و خود به پرورش نریان و مادیان‌های با نفوذ تبدیل شده‌اند.

کمک اکسترن به نژاد اسب عرب، هم از طریق دستاوردهای خودش و هم موفقیت فرزندانش، شهرت او را به عنوان یک اسب سیلمی عرب تثبیت کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *