اسب سیلمی عرب اکسکالیبور EXCALIBUR EA

اسب سیلمی عرب برای کشش اسب سیلمی عرب ترابادور اسب سیلمی عربی مصری اسب سیلمی عرب برای کشش بهترین سیلمی عرب وارداتی بهترین سیلمی عرب

اسب سیلمی عرب اکسکالیبور EXCALIBUR EA

جهت مشاوره خرید اسب عرب و پرورش اسب عرب در تماس باشید 09124608266

Excalibur EA یک اسب سیلمی عرب است که به خاطر زیبایی استثنایی، ورزشکاری و اصل و نسب خود شناخته شده است. Excalibur EA متولد 2005 توسط Estancia Arroyo Arabians در اسپانیا پرورش داده شد. او پسر اسب سیلمی معروف Shanghai EA و مادیان ESSENCE OF MARWAN EA متولد سال 2011.است.

🔥”اکسکالیبور” پسري از نسل اسطوره های جهان “جاستیس” و “مگنوم سایکی” و “خیدار” و “مروان الشقب” افسانه ای.🔥
🔴عنوان دار مقام های متعدد در مسابقات زیبایی اروپا.
🐎تولیداتی استثنایی در اروپا و قدرت تاثیر گزاری بسیار بالا🐎

Excalibur EA دارای ترکیبی چشمگیر و هماهنگ است. او دارای سر ظریف با چشمانی رسا، گردنی خوش حالت، بدنی قوی و فشرده و پشتی قدرتمند است. حرکت او با ظرافت، روان بودن و گسترش عالی مشخص می شود.

Excalibur EA به عنوان یک اسب سیلمی  در حال تولید و اصلاح نژاد اسب ، تأثیر قابل توجهی در دنیای اسب عرب داشته است. فرزندان او ویژگی های جسمانی چشمگیر او را به ارث می برند، ترکیبی از زیبایی و ورزش. آنها در رشته های مختلف از جمله مسابقات هالتر، اجرا و نمایش به موفقیت هایی دست یافته اند.

Excalibur EA همچنین به خاطر دستاوردهای خود در رینگ نمایش توجه را به خود جلب کرده است. او عناوین قهرمانی و عناوین متعددی را به دست آورده است و ویژگی های استثنایی و روحیه رقابتی خود را به نمایش گذاشته است.

توجه به این نکته مهم است که جزئیات خاص در مورد در دسترس بودن Excalibur EA برای پرورش و فرزندان فردی او ممکن است متفاوت باشد. برای کسب دقیق ترین و به روزترین اطلاعات، توصیه می شود با پرورش دهندگان معتبر اسب عرب یا مراکز ثبت اسب عرب آشنا به اصل و نسب Excalibur EA مشورت کنید.

کمک Excalibur EA به نژاد عربی ویژگی های زیبایی، ورزشکاری و تطبیق پذیری این نژاد را نشان می دهد. نفوذ او به عنوان یک اسب نر و از طریق فرزندانش به میراث غنی اسب های عرب در سراسر جهان می افزاید.

09124608266