سیلمی پرشی نباب د قو Nabab de Reve 

سیلمی پرشی نباب د قو Nabab de Reve
نباب د قویک اسب نر بسیار موفق در دنیای سوارکاری بود. او یک اسب نر اهل بلژیک بود که در سال 1990 متولد شد و به خاطر توانایی استثنایی در پرش و روحیه رقابتی خود مشهور است.

نباب د قو در ورزش پرش نمایشی زیر نظر سوارکار فیلیپ لو ژون حرفه ای موفق داشت. آنها با هم به پیروزی های متعدد و مقام های برتر در مسابقات بین المللی دست یافتند. نباب دی ریو به خاطر پرش قدرتمند، دقت و دامنه اش معروف بود که به موفقیت او در عرصه پرش نمایشی کمک کرد.

به عنوان یک پدر، نباب د قو در پرورش اسب های پرش نمایشی بسیار تأثیرگذار شد. فرزندان او استعداد، ورزش و توانایی پریدن او را به ارث برده اند و بسیاری از آنها به موفقیت در این ورزش دست یافته اند. فرزندان او در بالاترین سطح پرش نمایشی به رقابت پرداخته اند و در مسابقات معتبر در سراسر جهان عناوین و پیروزی کسب کرده اند.

نسل خونی نباب د قوهمچنان تأثیر قابل توجهی در پرورش اسب های پرش نمایشی دارد. فرزندان و نوادگان او توانایی خود را برای رقابت موفقیت آمیز در پیست پرش نمایشی بین المللی نشان داده اند، و نسل خونی او به دلیل عملکرد و کیفیت آن بسیار مورد توجه سوارکاران و پرورش دهندگان است.

اگرچه نباب د قو در سال 2017 درگذشت، میراث او به عنوان یک اسب نر و سهم او در ورزش پرش نمایشی از طریق فرزندانش زنده است. نفوذ او به عنوان یک پدر همچنان به شکل دادن به آینده اسب های پرش نمایشی و کمک به توسعه ورزشکاران با استعداد در دنیای سوارکاری کمک می کند.

09124608266